9 תשובות
לא, טוני היה צריך להקיש כדי שהם יחזרו.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הם כבר חזרו למה הוא היה צריך לקיש
אבל הם כבר חזרו למה הוא היה צריך לקיש
אנונימית
טוני היה צריך להקיש כדי שהאבנים יעלמו
אנונימית
בסוף אינפיניטי וואר תאנוס נקש באצבעות והעלים חצי מאוכלוסיית היקום ואז הוא ברח לכוכב נידח ואחרי כמה ימים הוא נקש שוב בשביל להשמיד את האבנים מה שחשף את מיקומו לנוקמים שנשארו והוביל למותו אחרי חמש שנים הנוקמים התאחדו בשביל לאסוף את האבנים ולהחזיר את החצי שנעלם באמצעות מסע בזמן הם הצליחו והאלק נקש והחזיר את כולם אבל כשהם חזרו מהעבר תאנוס והצבא שלו הגיעו איתם מה שהוביל לקרב סופי עם כל הדמויות ובסופו להקרבתו של טוני על מנת להרוג את תאנוס ואת צבאו ובכך הוא עצר את תאנוס מלהשמיד את היקום
ובקיצור טוני נקש אחרי שכולם חזרו בשביל להרוג את תאנוס ואת הצבא שלו כי הם עמדו לנצח
אין לך מה לרשום אזהרת ספוילר כי כולם ראו את זה כבר
טוני לא השמיד את האבנים סטיב אחר כך החזיר כל אחת למקומה כשחזר בזמן, הנקישה הייתה רק כדי להעלים את הצבא של תאנוס ותאנוס עצמו.
^^חושבת שעדיין חשוב לכתוב, יש כאלו שצופים עכשיו בפעם הראשונה וזה חתיכת באסה ספוילר כזה
אנונימית
הנקישה הייתה בשביל להעלים את הצבא של תאנוס אותו כדי שהוא לא יוכל לקחת את האבנים ולהעלים שוב חצי מהיקום.
אח''כ האבנים הוחזרו למקום המתאים להם בזמן
אח''כ האבנים הוחזרו למקום המתאים להם בזמן
באותו הנושא: