14 תשובות
infj
כל פעם יוצא לי משהו אחר
16 אישיות זה מבחן גרוע והוא מבוסס על סטריאוטיפים, לא מבחן אישיות אמין
אנונימית
שואל השאלה:
בוכה
בוכה
אנונימית
enfp
גם לי, עשיתי את זה פעמיים.
פעם ראשונה- istj
פעם שנייה- infj
פעם ראשונה- istj
פעם שנייה- infj
^^^^^לול
שואל השאלה:
למה "טוב שלי" ?
אין לי מושג מה זה אומר בכלל
קראתי מה שכתוב וזה באמת נכון רוב הדברים שכתבו
למה "טוב שלי" ?
אין לי מושג מה זה אומר בכלל
קראתי מה שכתוב וזה באמת נכון רוב הדברים שכתבו
אנונימית
איזה מבחן אישיות
שואל השאלה:
האמת שמה שכתבו על האישיות שלי ממש מדוייק
האמת שמה שכתבו על האישיות שלי ממש מדוייק
אנונימית
גם לי intj
intp
infp-t
כן, ואובססיבית ברמה לא נורמלית
אגב אני isfp
אגב אני isfp
באותו הנושא: