6 תשובות
בכריסמס
האווירה יותר כיפית שם
תכלס מי בצרפת שם על סוכות חוץ מהיהודים ששם
האווירה יותר כיפית שם
תכלס מי בצרפת שם על סוכות חוץ מהיהודים ששם
בכריסמס הכי כיף
בכריסמס
לטוס בכריסמס חד משמעית.
אם לא אכפת לך מקור בכריסמס
הייתי שם בדצמבר והיה קפוא למות כמעט אי אפשר היה להיות בחוץ מרוב הקור
הייתי שם בדצמבר והיה קפוא למות כמעט אי אפשר היה להיות בחוץ מרוב הקור
^בדיוק.
הייתי שם גם בקיץ וגם בכריסמס וקפואא אבל אין מה להשוות הרבה יותר יפה בכריסמס
הייתי שם גם בקיץ וגם בכריסמס וקפואא אבל אין מה להשוות הרבה יותר יפה בכריסמס
באותו הנושא: