6 תשובות
לטוס בכריסמס חד משמעית.
בכריסמס
אם לא אכפת לך מקור בכריסמס
הייתי שם בדצמבר והיה קפוא למות כמעט אי אפשר היה להיות בחוץ מרוב הקור
הייתי שם בדצמבר והיה קפוא למות כמעט אי אפשר היה להיות בחוץ מרוב הקור
בכריסמס
האווירה יותר כיפית שם
תכלס מי בצרפת שם על סוכות חוץ מהיהודים ששם
האווירה יותר כיפית שם
תכלס מי בצרפת שם על סוכות חוץ מהיהודים ששם
בכריסמס הכי כיף
^בדיוק.
הייתי שם גם בקיץ וגם בכריסמס וקפואא אבל אין מה להשוות הרבה יותר יפה בכריסמס
הייתי שם גם בקיץ וגם בכריסמס וקפואא אבל אין מה להשוות הרבה יותר יפה בכריסמס
באותו הנושא: