6 תשובות
לטוס בכריסמס חד משמעית.
בכריסמס הכי כיף
בכריסמס
האווירה יותר כיפית שם
תכלס מי בצרפת שם על סוכות חוץ מהיהודים ששם
אם לא אכפת לך מקור בכריסמס
הייתי שם בדצמבר והיה קפוא למות כמעט אי אפשר היה להיות בחוץ מרוב הקור
^בדיוק.
הייתי שם גם בקיץ וגם בכריסמס וקפואא אבל אין מה להשוות הרבה יותר יפה בכריסמס