8 תשובות
עדיף אחרי החופשה
אחרי לדעתי
שלחי לה עכשיו, אין לה מה להתעצבן אם אתן עושות שיחה ואת פורקת ויש התנגדות או משהו מהצד שלה סימן שיש פה שיבוש בחברות
עדיף שתדברי איתה פנים מול פנים אחרי החופשה
שואל השאלה:
אבל אני יודעת שאם אשלח אחרי החופשה זה יעלם ואני אתעלם מזה כי לא ארצה להרוס את הטוב זה כבר קרה לי כמה פעמים והחלטתי שאני מוציאה את זה אבל עכשיו אני שוב מתלבטת
אנונימית
תשלחי עכשיו תסבירי את עצמך אם זאת חברה טובה היא לא תמשיך לריב איתך בכוונה
כדאי לך לשלוח עכשיו אבל תשתדלי בהודעה שאת שולחת לא להאשים אותה אלא להגיד לה אולי אני פגעתי בך ואני באמת מצטערת אם זה מה שקרה ובאמת שלא התכוונתי אבל אני מרגישה שמשהו קרה.. (ואז כאילו תגידי את מה שקרה)
בחופשה יהיה לך זמן לחשוב על מה שכתבת, אולי אחרי החופשה תגיעי למסקנה אחרת לכי תדעי