6 תשובות
תכתבי על איך היה לך כיף כל השנה וחוויות שעברתם כולם וכל מיני דברים כאלה
גם אני בצופים אבל לא יצאתי למחנק
איזה שבט את?
תכתבי להם נגיד תודה רבה על שנה מעולה וכיפית איתכם, שמחה שעברתי את החוויה הזאת ואת יודעת עוד מחמאות הכי טוב זה להתחנף
שואל השאלה:
מישהו יכול לנסח לי ואני ישנה טיפה פשוט אין לי כיוון ואני לא יודעת איך לכתוב
אנונימית
שואל השאלה:
פליז תעזרו זה דחוף
אנונימית