8 תשובות
אז תחזרי לשם מומלץ
מתקשרת למלון ולחזור
חחזור
כל עוד אין לך איך לחזור אין מה לעשות
המלצה שלי תבכי זה משחרר
זה כבר יעלה לך יותר לחזור לשם ולבזבז דלק, עדיף לך לקנות חדש
אנונימית
מתקשרת ומבקשת שישלחו לך או שמישהו שנוסע לאילת יביא לך ומקווה לטוב
תתקשרי למלון ותבקשי שישלחו לך בדואר
אם זה מלון נחשב הם יעשו את זה

פעם שכחתי עם ההורים שלי מכשיר gps (כשהיו מחשבי כף יד לפני הסמארטפונים) במלון ברומא ושלחו לנו לארץ בדואר
תתקשרי למלון שישימו בצד ותאספי את זה איכשהו