7 תשובות
אני עכשיו כועס על עצמי שנכנסתי, עשיתי לעצמי ספוילר עצום, זה עצוב
שואל השאלה:
וואי סורי אבל אם לא קראת את המנגה אז למה נכנסת?
אנונימית
לא יודע, כי בכללי אני אוהב אנימה וסתם רציתי לראות, וזה בסדר, עשיתי לעצמי יותר מדי ספוילרים בוואן פיס, אז הכל טוב
זמנית
לכמה צ'אפטרים בודדים וממש בסוף
כן, קיבלתי גם את הספויילר הזה לפני שקראתי את המנגה, אבל זה באמת לא כמי שחשבתי שזה יהיה. זה היה רגע מטורף אבל ממש קצת בסוף
למה ישך' טיקטוק זה נורא אין שם אף אחד עם תוכן