11 תשובות
כןן כי אני מחכה לזה מלא זמן ואז בשעתיים אין לי יותר למה
שואל השאלה:
רפונזל ויש עוד ארבעה חודשים עד לפנתר השחור
רפונזל ויש עוד ארבעה חודשים עד לפנתר השחור
כןן גם אני יואו
כן זה נוראי אחרי כמעט כל סרט אני מרגיש שאין לי יותר למה לחיות (אני יודע שזה נשמע ממש דרמטי ומוגזם אבל זה נכון) אבל מה שכן תמיד אחרי קצת זמן הם מוציאים טריילר לסרט הבא ואני רק מחכה אליו
כן!
אני ממש מעדיף סרטים של דיסי
אני ממש מעדיף סרטים של דיסי
וואי כל כך כאילו נגמרה החוויה של הקטע ולך תחכה להבא
אבל זה כיף להיזכר בחוויות של הסרטים ולדעת שזה יקרה שוב
אבל זה כיף להיזכר בחוויות של הסרטים ולדעת שזה יקרה שוב
כן כל כך,
אבל בנתיים אני מחכה לסדרות ולעוד סרטים, אבל כן זה מבאס כזה
אבל בנתיים אני מחכה לסדרות ולעוד סרטים, אבל כן זה מבאס כזה
האמת שלא, אני עוד בהיי ומדברים על מה שראינו אחרי הסרט!