7 תשובות
שוב, זו בגרות סבבה אבל זה תלוי בציון שתקבל בפסיכומטרי
שואל השאלה:
איזה ציון אני צריך לקבל בשביל שאוכל להתקבל לרוב הדברים הממוצעים? למשל תואר במנהל עסקים
זה תלוי פסיכומטרי... וסביר
זו תעודת בגרות טובה. גם אם תרצה להתקבל לרפואה או מדעי המחשב תצטרך לשפר, אבל לא המון.
זה אחלה של תעודה
כמובן תלוי בפסיכומטרי ובאיזה תואר
שואל השאלה:
לא רפואה או מדעי המחשב לכל השאר כן?
תגדיר דברים טובים, וזה תלוי בפסיכומטרי
התנאי קבלה למנהל עסקים לא גבוהים וכנראה אתה יכול להתקבל לכל אוניברסיטה לפי הציוני בגרות, ופסיכומטרי זה תלוי איפה, אבל גם לא צריך כזה גבוה.
אם תלך למקצוע מדעי כלשהו כנראה צריך פסיכומטרי גבוהה יותר או שיפור בגרויות