35 תשובות
רצפה זה מקום נחמד
כן, לומר לה שהיא חצופה למה שתשבו על הרצפה אם יש מקום
כן תתלונני זה ממש לא בסדר. היא חצופה
היי:(
די מבואסת לשמוע על המקרה שלך באמת לא נעים ככ
אבל תכלס לך תדע מה היא עברה אתמול? בעלה בגד בה וזרק אותה מהבית? הילד שלה נפטר בבית חולים? קרה לי מקרה דומה לזה ואז פשוט ישבתי לדבר עם איתו אישה שתפסה יותר מקומות והיא הסבירה שהיא לא ישנה כל הלילה כי הייתה עם הילד שלה שחולה סרטן בבית חולים כל הלילה :( ....
אח שלי היקר עזוב שטויות אמר לי חכם אחד כל מה שצריך בחיים זה נרגילה - ראש טוב וצינור
קח בקלות לפחות יש לך רגליים יא פרגית
אוהבת אותך בן של מלך מלכי המלכים! יהיה טוב זה חוויה של הסתכלות נכונה על הזולת!
די מבואסת לשמוע על המקרה שלך באמת לא נעים ככ
אבל תכלס לך תדע מה היא עברה אתמול? בעלה בגד בה וזרק אותה מהבית? הילד שלה נפטר בבית חולים? קרה לי מקרה דומה לזה ואז פשוט ישבתי לדבר עם איתו אישה שתפסה יותר מקומות והיא הסבירה שהיא לא ישנה כל הלילה כי הייתה עם הילד שלה שחולה סרטן בבית חולים כל הלילה :( ....
אח שלי היקר עזוב שטויות אמר לי חכם אחד כל מה שצריך בחיים זה נרגילה - ראש טוב וצינור
קח בקלות לפחות יש לך רגליים יא פרגית
אוהבת אותך בן של מלך מלכי המלכים! יהיה טוב זה חוויה של הסתכלות נכונה על הזולת!
אנונימית
שואל השאלה:
רק מעדכן שעכשיו היא מרכלת בטלפון וצופה בנטפליקס, ממש מצב רוח נוראי
רק מעדכן שעכשיו היא מרכלת בטלפון וצופה בנטפליקס, ממש מצב רוח נוראי
לא נורא אבויה אתה יכול לבחור עכשיו להיות ממורמר או בבאסה או להרגיש שויתרת לה על המקום ועשית מצווה ומעשה טוב שישאר לך לעולמי עולמים? :)
מקנא במצווה שלך יא פאור ראנג'רס האדום
מקנא במצווה שלך יא פאור ראנג'רס האדום
אנונימית
צלמו את זה ותעשו עליה שיימינג
אנונימי
אנונימית אני הורשמתי עד רמה של חשק להיכנס לזוגיות איתך
תשבו על הרגליים שלה
את עדין שם?, אם כן תעיפו אותה ותתלוננו למישהו
נשמע אני חחח
סתם אם מבקשים אנו נותנת לשבת
אבל באמת שממש מלחיץ אותי אם יש מלא אנשים לידי אז אני משתדלת כזה לתפוס את הרביעיה ולתת לבנאדם אחד לשבת עוד כי אם יש מלא שאני לא מכירה אני ממש נלחצת וכזה יהיה בלחת יד שאני ירד
אם צפוף ברור שאני נותנת לשבת
אתם יכולים פשוט להתיישב לה בהפגנתיות לא יהיה לה מה לעשות כי מה היא תקרא לפקח? ומה הוא יגיד לה? הרכבת לא שלה
סתם אם מבקשים אנו נותנת לשבת
אבל באמת שממש מלחיץ אותי אם יש מלא אנשים לידי אז אני משתדלת כזה לתפוס את הרביעיה ולתת לבנאדם אחד לשבת עוד כי אם יש מלא שאני לא מכירה אני ממש נלחצת וכזה יהיה בלחת יד שאני ירד
אם צפוף ברור שאני נותנת לשבת
אתם יכולים פשוט להתיישב לה בהפגנתיות לא יהיה לה מה לעשות כי מה היא תקרא לפקח? ומה הוא יגיד לה? הרכבת לא שלה
מה זה karen
למה לא הזזת את הנעליים שהתיישבת, מה היא תעשה תקרא לנהג? הוא יעיף אותה מקסימום
^אנןנימית
ממש מעניין לי את הביצה
זה שהיא עוברת דברים קשים לא אומר שכל הסביבה שלה צריכה לסבול בגללה
ממש מעניין לי את הביצה
זה שהיא עוברת דברים קשים לא אומר שכל הסביבה שלה צריכה לסבול בגללה
גם אנשים שהולכים לבתי ספר ומתחילים לירות בילדים קטנים עוברים דברים קשים, זו סיבה לפתור את הדברים הקשים שיש לך לא להחליט שאתה זה מעל כולם ושלהם אף פעם לא קשה
תאמרי פעם פעמיים
אם לא הקשבי אז בנסיעה הזאת תוותרי אין הרבה מה לעשות
אם לא הקשבי אז בנסיעה הזאת תוותרי אין הרבה מה לעשות
לפי החוק אתם רשאים לבחור כל מקום לשבת בו
^ כולל 3?
חכה שתרדו מהרכבת ואז תגיד לה כמה זה לא לעניין
^ אימלא שמעס איזה חמוד אל תדאג אני לא מציאה ככ בעזרת ה' תמצא את הכלה הממולחת שלך :)
ובורא עולם אוהב אותך לא משנה מה, גם אם תאכל בכיפור ותחשש חזיר אחי.. נכון שלמדת קצת גמרות אבל האמת של היהדות שבורא עולם אוהב את ''הרשעים'' כביכול יותר מהצדיקים . וגם אני:)
ובורא עולם אוהב אותך לא משנה מה, גם אם תאכל בכיפור ותחשש חזיר אחי.. נכון שלמדת קצת גמרות אבל האמת של היהדות שבורא עולם אוהב את ''הרשעים'' כביכול יותר מהצדיקים . וגם אני:)
אנונימית
ברור אל תראה בעיניים תגיד לה את בן אדם מגעיל ודוחה תהיה גבר תגיד לה את זה בפרצוף
אם היא היתה אנושית גם אתה היית אנושי אז למרות שהיא מבןגרת יותר ממך יש לך את האישור שלי לזרוק לה משפט אל תצא סמרטוט פראייר תגיד לה משהו !!
אם היא היתה אנושית גם אתה היית אנושי אז למרות שהיא מבןגרת יותר ממך יש לך את האישור שלי לזרוק לה משפט אל תצא סמרטוט פראייר תגיד לה משהו !!
ואיי הייתי מתחרפנת,תבקשי ממנה יפה שוב ותגידי לה שאין עוד מקומות ברכבת חושבת שתבין אותך
תבקש*
^^ יותר מהצדיקים?
תשבי עליה
בואנה מה אתם משחקים את עצמכם צדיקים
האישה חושבת שמגיע לה הכל וזה לא בסדר
תקשיבי לא יודע אם את עדיין ברכבת אבל לכי ותגידי לה שזה לא בסדר ומקסימום תדווחי, זה ממש לא בסדר שבגללה את יושבת על הרצפה
פשוט בושה
האישה חושבת שמגיע לה הכל וזה לא בסדר
תקשיבי לא יודע אם את עדיין ברכבת אבל לכי ותגידי לה שזה לא בסדר ומקסימום תדווחי, זה ממש לא בסדר שבגללה את יושבת על הרצפה
פשוט בושה
תקראו לסדרן
אנונימי
באמת לא הבנתי איפה זה נראה לכם בסדר שהיא תופסת כל כך הרבה מושבים.
אנונימית
לאוטובוס נכנסת גברת עם סלים.. רק לי זה הזכיר את זה?
תגיד לה שאנשים רוצים לשבת ןיהיה נחמד אם היא תשב על כסא אחד
תגיד לה שאנשים רוצים לשבת ןיהיה נחמד אם היא תשב על כסא אחד
^^^גם לי זה מזכיר לי גברת עם סלים
ולשאלתך תגיד לה שאתה צריך מושב או תקרא לסדרן כי זה לא בסדר
ולשאלתך תגיד לה שאתה צריך מושב או תקרא לסדרן כי זה לא בסדר
אנונימי
לא נורא,עשיתם מצווה ונתתם לה לשבת. מקסימום תשבו על הרצפה,מה קרה,כלום. אל תהיו בבאסה,חוויה לשבת על הרצפה
לכי תדעי אולי כואב לה הרגליים
בכל מקרה גם אם היא סתם חצופה ועדיין התיישבת על הרצפה את עשית מצווה
בכל מקרה גם אם היא סתם חצופה ועדיין התיישבת על הרצפה את עשית מצווה
וטפ
אני לא כל כך מסכימה עם התגובות שעשית מצווה והכל... כן זה יפה מצדך ויכול להיות שהיא עברה יום קשה... אבל אין סיבה שתשבו על הרצפה של הרכבת... אתם בכלל לא יודעים אם זה נכון, תשאל אותה אם הכל בסדר או אם היא צריכה משהו ואם היא תכחיש אז תבקש לשבת אין סיבה שתשב על הרצפה. זה קרה לפני 3 שעות אבל תדע לפעם הבאה.
אוי מחמד ליבי אני סבור שפירשת את המתרחש בצורה שגויה למדי.
ציינת בדבריך שאותה אישה הסירה את נעליה מרגליה בעת הנסיעה נכון?
ובכן דבר זה מתקשר ישירות לסיפור המקראי.
"של נעליך מעל רגליך"
כך נאמר למשה רבינו בעמדו מול הסנה הבוער.
את לא מבינה צדקת?!
האישה משולה היא לסנה הבוער, שליחה של הקדוש ברוך ישתבח שמו לעד.
אין הדבר אלא ניסיון שנגזר עליך מפי ה'.
אז אל לך להתעצב עלמתי הצעירה אני מאמין שהעמידה בניסיון הקשה תזכה אותך בניסים ונפלאות.
ציינת בדבריך שאותה אישה הסירה את נעליה מרגליה בעת הנסיעה נכון?
ובכן דבר זה מתקשר ישירות לסיפור המקראי.
"של נעליך מעל רגליך"
כך נאמר למשה רבינו בעמדו מול הסנה הבוער.
את לא מבינה צדקת?!
האישה משולה היא לסנה הבוער, שליחה של הקדוש ברוך ישתבח שמו לעד.
אין הדבר אלא ניסיון שנגזר עליך מפי ה'.
אז אל לך להתעצב עלמתי הצעירה אני מאמין שהעמידה בניסיון הקשה תזכה אותך בניסים ונפלאות.
באותו הנושא: