6 תשובות
לא בושה , העיקר שעברת
לא!!!!!
דווקא הייתי שמחה לעבור אחרי טסט 5... ככה הייתי נוסעת יותר.. נהנת יותר..
אוח, מתגעגעת לזה
דווקא הייתי שמחה לעבור אחרי טסט 5... ככה הייתי נוסעת יותר.. נהנת יותר..
אוח, מתגעגעת לזה
לא,העיקר זה בסופו של דבר לעבור את הטסט
הכל בסדר
אנונימית
עברתי טסט חמישי וכולם אומרים לי שאני נוהג מצויין זה באמת שטויות
לא בושה.
באותו הנושא: