19 תשובות
כן הייתי זורק אותה
אנונימי
ההפך
כן היא לא תצליח בחיים בטח
מעלה
לא אכפת
לא, להפך זה יעלה
מעלה לא מוריד
מעלה. אני מעדיף מישהי ששמרה על עצמה (וששומרת).
ככה העדפתי גם לפני שחזרתי בתשובה אגב, שלא תחשבי שרק דתיים ככה.
ככה העדפתי גם לפני שחזרתי בתשובה אגב, שלא תחשבי שרק דתיים ככה.
אנונימי
לא מעניין
כל עוד היא נושמת וחיה כל השאר בונוס
כל עוד היא נושמת וחיה כל השאר בונוס
שאלה במונחים אחרים: הייתם מעדיפים מוצר משומש? או מוצר חדש לגמרי ושמור? בטח שלא היה מוריד זה היה מעלה אחושילינג
שואל השאלה:
אנונימי
זה שאני לא התנשקתי לא הופך אותי ליותר טובה או ל"חדשה מהניילונים", בנות הם לא מוצר ואשמח שלא תשווה אותנו לאחד כזה :)
אנונימי
זה שאני לא התנשקתי לא הופך אותי ליותר טובה או ל"חדשה מהניילונים", בנות הם לא מוצר ואשמח שלא תשווה אותנו לאחד כזה :)
אנונימית
^ כמובן שבנות הם לא מוצר, אבל זה כן מוריד שהן לא שמרו על עצמן או שלא שומרות על עצמן.
אנונימי
שואל השאלה:
למה זה שמישהי התנשקה אומר שהיא לא שומרת על עצמה? לכל אחת יש הזכות לעשות מה שהיא רוצה, זה שהיא יותר מנוסה לא מגדיר אותה
למה זה שמישהי התנשקה אומר שהיא לא שומרת על עצמה? לכל אחת יש הזכות לעשות מה שהיא רוצה, זה שהיא יותר מנוסה לא מגדיר אותה
אנונימית
שאלת אותי שאלה, עניתי לך תשובה.
זה שקשה לך לקבל את זה זה עניין אחר, אבל קיבלת את התשובה שלך.
לשמור על עצמך = לא להפקיר את עצמך ולעשות דברים פרוצים, אלא להיפך - להרחיק את כל הדברים האלה ממך.
וזה מוריד לי שהיא לא שומרת על עצמה, ואם היא בסדר עם להתנשק אז היא לא שמרה על עצמה.
זה שקשה לך לקבל את זה זה עניין אחר, אבל קיבלת את התשובה שלך.
לשמור על עצמך = לא להפקיר את עצמך ולעשות דברים פרוצים, אלא להיפך - להרחיק את כל הדברים האלה ממך.
וזה מוריד לי שהיא לא שומרת על עצמה, ואם היא בסדר עם להתנשק אז היא לא שמרה על עצמה.
אנונימי
שואל השאלה:
צודק, שאלתי ענית, באמת לא מסכימה. אני פשוט חושבת שציינת דברים שחותרים לנושא אחר מהשאלה שלי ועליהם אני מתווכחת
בכל זאת תודה על התשובה
צודק, שאלתי ענית, באמת לא מסכימה. אני פשוט חושבת שציינת דברים שחותרים לנושא אחר מהשאלה שלי ועליהם אני מתווכחת
בכל זאת תודה על התשובה
אנונימית
זה לא קטע של לשמור אם היא הייתה עם מישהו שהיא אהבה והם הביעו חיבה בנשיקה ובסוף לא הלך משהו אז נםרדו זה נשיקה זה לא שהם שכבו
היה מעלה לי
מעדיף מישהי שתגיד שהיא מרגישה לא בנוח
מעדיף מישהי שתגיד שהיא מרגישה לא בנוח
כנל אז לא ממש
באותו הנושא: