13 תשובות
אני מצטרף אליהם
אני מעולם לא קלטתי אותם.
אז יש שתי אופציות.
או שהם לא עושים יותר מידי.
או שהם לא רועשים.
לא איכ לא
אנונימית
לא
אני אתפלא אם הם עושים בכלל
איכ אני לא יכולה לחשוב על זה עכעכעעכע
שואל השאלה:
שמים לב מתי שזה קורה הם מתנהגים מוזר
אנונימי
כן שומעים את הנעילה של הדלת
אנונימית
אבל הם בטוח מתמזמזים
הם לפעמים מתמזמזים בקטנה מולנו בעהע
שואל השאלה:
נגיד הם מרוחקים מידי אז כשהם מתקרבים שמים לב
אנונימי
הורים גרושים יאיי
אהא הבנתי את זה מלא פעמים בשנה האחרונה
ממש לא ובהחלט גם לא מעוניינת לדעת