8 תשובות
לא ידעת שאנחנו המדינה הכי "אהובה" בעולם.
שנאה טהורה, שמור להם מקום חם ונעים בגיהנום
סתם טיפשים.
כי הם כולם לא אוהבים יהודים
למה? תשאל אותם
אתה יכול בבקשה להביא לי פרח אני חדשה ואני צריכה 5 פרחים בשביל בצאט
למה? תשאל אותם
אתה יכול בבקשה להביא לי פרח אני חדשה ואני צריכה 5 פרחים בשביל בצאט
יש כמה מיליארד אנשים באינטרנט
כי לט אוהבים את היהודים בגלל פלסטין
כי הם מטומטמים שמקשיבים לכל שקר שכתוב באינטרנט ואז כותבים עוד שקרים וגורמים לעוד מטומטמים להאמין וככה ממשיך
אנונימית
זה קשור בעיקר בעובדה שכל עם נוטה להתעסק בעניינים של עמים אחרים בדרך שנוחה לו. נניח, קל להפיל את כל הצרות על יהודים כי הם נמצאים בהרבה עמדות מפתח במדינות שונות. קל להכחיש את השואה כי זה פשוט לא נשמע אמיתי והם לא למדו על כך.
באותו הנושא: