7 תשובות
נשבר לך הטלפון
שואל השאלה:
חרגולית החיננית^^
הייתי איתה במחנה קיץ לפני שניה
חרגולית החיננית^^
הייתי איתה במחנה קיץ לפני שניה
אנונימית
ובשביל שזה יהיה יותר אמין תשאלי אותם אם פספסת משהו בזמן שלא היית בקבוצה
אהה
אז תגידי שאפילו לא שמת לב
פשוט תגידי שאין לך כוח לאנשים שלא מתייחסים אלייך יפה
כי הוא חרא
באותו הנושא: