6 תשובות
180 כלום
200 מכנס מדים וחגורה
200 מכנס מדים וחגורה
אני במדא שלוש שנים ולא קיבלתי כלום..
כשמגיעים ל200 שעות צריך לשלוח מייל למחלקת מתנדבים ארצית ואז הם פותחים לך אופציה להזמנת חולצה, מכנס וחגורה.
האם זה יגיע... לא ידוע
האם זה יגיע... לא ידוע
וואלה עברתי את המצטיין שעות ופתחו לי רק חולצה.
מסתבר ששינו את הנוהל ורק אחרי 400 שעות מקבלים מכנס וחגורה
מסתבר ששינו את הנוהל ורק אחרי 400 שעות מקבלים מכנס וחגורה
אנונימית
קיבלתי הודעה לא מזמן שעברתי את ה200 שעות ונפתחה לי האפשרות למכנס וחגורה^
גם לי^
באותו הנושא: