5 תשובות
כי את צריכה ללכת לארוחה של המשפחה
זרקי אותו מהחלון וככה יהיה לך כמה ימים בלעדיו
אפילו תוכלי לישון אצלם
שואל השאלה:
^חהחהחה מצחיק
אני בבית שלי מן הסתם אני אשן פה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ ידוע זה לא עוזר לי
אנונימית
פשוט תעשי מאמץ ותעזבי אותו, את רוצה ללכת יפה, ומאורגנת ולא ללכת עם איזו פיג'מה או משהו, אם לא תעזבי את הטלפון לא תבואי מאורגנת למסעדה.