16 תשובות
זה טוב.. ככה כולם צריכים להיות..
זה לא מוזר זה מעולה (-;
זה הכי מפרעי לאלה שיורדים על אנשים
כן זה הגיוני לגמרי, את לא רגישה, זה מצויין.
זה סבבה, זה אומר שלא תיקחי כל דבר ללב (:
הלוואי עלי.
זה טוב כי את יודעת לא לקחת ללב דברים שמפגרים אומרים (:
אהה מכירה את זה את פשוט ילדה שאת לא כל ככך רגישה כמו ילדות אחרות שבוכות כל הזמן..

זה אמורה להיות גם מחמאה וגם ההפך.. (:




















שואל השאלה:
היי בטח שאני רגישה חח xd
מזה בנאדם בלי רגשות?
אנונימית
בטח שזה בסדר. כנראה שאת מרגישה מאוד טוב עם עצמך ולא אכפאת לך מה שאחרים יגידו על זה אני מורידה בפניך את הכובע
כן ברור אבל לא ידעתי איך להסביר את זה את הכי כיפית הכי טוב לך אני ילדה ממשש רגישה אני כל מה שאומרים נגיד אומרים לי מסכנה אני מתחילה לבכות זאת הבעיה בי את פשוט לא נעלבת הלוואי עלי..!
היי גם אני כזאת:)
זה לא אומר שאת לא רגישה... אני רגישה, מאוד ואפילו רגשנית.
זה משהו טוב, שאת לא נותנת לשטויות שאחרים אומרים להשפיע עליך!
חחח גם אני כזאת וככה צריך.. לא אמורים להעלב מכל דבר.. זה מעולה:)
זה פשוט אומר שאת מרגישה טוב עם עצמך ומספיק בטוחה בשביל לא להתייחס. כל הכבוד! זה ממש טוב! (במיוחד שאת רואה פה בסטיפס מליון מדוכאים שממש נפגעים מכל דבר..)
גם אני כזאת אני לא לוקחת הכל ברצינות תכלס אנחנו יודעים שאומרים את זה סתם
אולי פשוט את יודעת לקחת הכל בצחוק, וזה אחלה של דרך חיים (;
חח אני חושבת שאת צריכה להיות שמחה,
יש כאלה שממש נפגעים, ולא נראה לי שאת רוצה להיות פגועה,
אם את כזאת זה טוב מאוד, הלואי על כולם