14 תשובות
זה ההוא של הבמבה?
מי הבריון האלים הבמבניוניסט?
אנונימי
אהבתי אותו עד לקטע המגעיל שהוא משתף פעולה עם דיאן ובר על להחרים את טליה.
לא סובלת אותו
באמת שאני מרחמת עליו כי הוא נראה אחלה גבר אבל הוא פשוט נגרר אחרי דיאן והיא מוציאה ממנו את הצדדים הפחות טובים שלו וחבל שהוא לא מבין שזה לא נראה טוב מהצד
הסמרטוט שלי בבית יותר מועיל בוא נגיד ככה
^^את לא יכולה להאשים את דיאן בבריונות שלו, זה הוא תקבלו את זה ואל תנסו לייפות את המצב שלו עם האמירות האלו
הוא גועל נפש
חלאס להאשים את דיאן
הוא יותר חרא ממנה
אנונימית
איכזב אותי ברמות
פודל שהולך אחרי דיאן
גועל נפש
בריון, דוחה ודיקטטור
חושב שהוא מלך העולם
חסר עמוד שדרה בעליל
וחסר ביטחון עצמי