14 תשובות
אישית אותי לא.
לא חרא דבר אל תעשה את זה
לא מתאים לכל אחד ודיי עברנו את התקופה הזאת
אבל תנסה מקסימום לא אתהה הגבה תצמח חזקה
אותי אישית פחות
אתה לא מגניב
אנונימית
60 אחוז שגבה לא צומחת זה לא שיער
לא מושך ולא עדיף
זה נראה כאילו מכסחת דשא עברה לך על הגבה
אחשלי היקרן לי יש ואני מחדש את זה כל פעם שאני הולך להסתפר, אני ממליץ תעשה קטן פעם אחת תראה אם אתה אוהב כל אחד ומה שהוא אוהב...
תלוי במראה שלך
בבקשה אל
מזה פנס בגבה?
^ תרשום\י פנס בגבה בגוגל ותראי תמונות
אהה אני יודעת מזה זה האמתי תלוי במראה יש כאלה שיפה להם ויש שלא