40 תשובות
לא
ואני מקווה שלא, אני לא רוצה למות אני רק בת 16
ואני מקווה שלא, אני לא רוצה למות אני רק בת 16
לא
מה? לא הבנתי
אנונימית
לא.
לא אבל אני נורא אוהבת אותו אז אין לי בעיה עם זה
לא
כן , הצילן
אני אוהבת אותו אהל עדיין
אני אוהבת אותו אהל עדיין
לא.
אני מרגישה שאני נהפכת לאט לאט לאמא שלי וזה כלכך מפחיד אותי כי היא האדם הכי דוחה שהאנושות אי פעם יצרה
אני מרגישה שאני נהפכת לאט לאט לאמא שלי וזה כלכך מפחיד אותי כי היא האדם הכי דוחה שהאנושות אי פעם יצרה
הלוואי שהייתי הופכת לאבא שלי
כי הוא ליטרלי לא קיים
כי הוא ליטרלי לא קיים
למאו כן. כל פעם שיש לי התפרצות עצבים.
הדבר היחיד שעוזר לי להפסיק להתנהג כמו חיה זה לחשוב על זה שבטעות אני אצא כמוהו❤
הדבר היחיד שעוזר לי להפסיק להתנהג כמו חיה זה לחשוב על זה שבטעות אני אצא כמוהו❤
אין לי אבא
אין לי אבא
לא שמתי לב לזה^
לא שמתי לב לזה^
לא
אני מקווה שלא אני ילד רווחה אני ילך לטיפול לפני שאני אהיה אבא
האמת שלא...
לא
ביום שזה יקרה אני עוזבת את העולם.
נופ
אני לא רואה את הצד השלילי בהכל עוד
ולא בלחץ מחתול ברחוב
אני די ראליסטית (:
אני לא רואה את הצד השלילי בהכל עוד
ולא בלחץ מחתול ברחוב
אני די ראליסטית (:
אבא שלי האחד שאני תמיד שואלת אותו שאלות מאז שאני קטנה אז זה יכול להיות הגיוני אם יהיה לי תשובות שדומות לשלו
אני מרגישה שאני נהפכת לגרסה הגרועה של שני ההורים שלי יחד :(
טוב אני בתקופה לא משהו אני יודעת שאני אצליח לצאת מזה ולעבוד על עצמי
טוב אני בתקופה לא משהו אני יודעת שאני אצליח לצאת מזה ולעבוד על עצמי
אנונימית
מקווה שלא
אבל אני דןמה לו בהרבה מובנים כמו אהבה לידע וכל זה
אבל אני דןמה לו בהרבה מובנים כמו אהבה לידע וכל זה
למה כולם פה שונאים את האבות שלהם
ולשאלה, לא
ולשאלה, לא
קצת, אבל הוא בן האדם הכי מגניב על הפלנטה אז לא ממש אכפת לי.
אני מקווה גם לדמות לאמא, היא הכי חמודה בעולם.
אני מקווה גם לדמות לאמא, היא הכי חמודה בעולם.
בכל מיני מובנים כן
אלה בעיקר דברים שאני אוהבת אז אין לי בעיה
אלה בעיקר דברים שאני אוהבת אז אין לי בעיה
אני ממש לא דומה לו בשום מובן, יותר לאמא שלי וגם זה לא ממש.
איזה אנשים זין כולם פה אתם צריכים להגיד תודה שיש לכם אבא בכלל ימפגרים
כן אבל אני אוהב אותו
אנונימי
וואו כל כךך, כל התחביבים שלנו נהיים זהים ואנחנו עם אותן תכונות ואני באמת יותר דומה לצד של אבא שלי
חחחחחח נכון
לצערי הרב לפעמים כן
וזה מפחיד כי הוא יכול להיות נוראי.
וזה מפחיד כי הוא יכול להיות נוראי.
אנונימי
לא יודע אם לאבא שלי אבל אני כן מרגיש שככל שאני מתבגר, החיים נהיים כאלה יותר רציניים ומשעממים ואני עצמי כבר לא מתלהב מכלום כשבעבר הייתי מתלהב מכל דבר קטן, היום אני אומר על כל דבר "נע" וזה מזכיר לי את רוב המבוגרים של היום.
אנונימי
כן לגמרי
כןן
זה מפחיד אותי
זה מפחיד אותי
לא יודע הוא עזב אותי :(
אני עדיין מחכה לשוקו שלי..
אני עדיין מחכה לשוקו שלי..
אני הופכת לאמא שלי נוו
כןן בהתנהגות בציניות ובקלילות וגם בהומור זה מפחיד אני כאילו גרסה צעירה שלו
אני דומה לו בהרבה מובנים
שנינו חכמים ומוצלחים
אבל אני יותר אני לא יהיר אני מודע
אני שונא את אבא שלי ןבחיים לא אהפוך אחד כזה
שנינו חכמים ומוצלחים
אבל אני יותר אני לא יהיר אני מודע
אני שונא את אבא שלי ןבחיים לא אהפוך אחד כזה
אנונימי
בתכלס כן ...
כןן בדיוק!! חשבתי שרק אני מרגישה את זה חח אני מרגישה שאני הופכת להיות יותר ויותר דומה לו ואז אני מרגישה שיש לי דעות מטומטמות ואני מרגישה פתאום מבוגרת זה כבר מתחיל לעצבן ...
באותו הנושא: