12 תשובות
אהבתי ממש את הראשון
בלי הלב אדום
או הראשון שהוא ממ שטוב או הרביעי
בחיים נופלים לפעמים אבל כשקמים מרגישים מתיקות
שואל השאלה:
אז איזה מהם לכתוב?
אז איזה מהם לכתוב?
אנונימית
הראשון ממש יפה עם הלב
שואל השאלה:
לא עדיף שהחיים שלך יהיו מתוקים תמיד?
לא עדיף שהחיים שלך יהיו מתוקים תמיד?
אנונימית
זה חמוד מאוד^
שואל השאלה:
זה לא מפגר לכתוב את זה ?
זה לא מפגר לכתוב את זה ?
אנונימית
לא
שואל השאלה:
אז עדיף עם משפט או בלי? כי יהיו 2 מתמונות שלנו על זה
אז עדיף עם משפט או בלי? כי יהיו 2 מתמונות שלנו על זה
אנונימית
זה יהיה ממש יפה עם משפט.
אני אהבתי את המשפט הראשון
אני אהבתי את המשפט הראשון