7 תשובות
לא
יש סיכויים
אבל לא ממש חושבת שכן.
אבל לא ממש חושבת שכן.
לא חושב.. ובמידה וכן, זה כבר לא אכפת לאף אחד.
גם אם כן לאף אחד לא יהיה אכפת
קורונה זה כמו שפעת פשוט התקשורת מנפחת את כל העניין של הקורונה (סדר עולמי חדש) דרך אגב גם משפעת אפשר למות.
כן כי יש לפייזר תוכניות לחסן תינוקות בני חצי שנה וגם להוציא חיסון לאומיקרון אז בשביל לגרום לאנשים לרוץ להזריק את זה יגידו שיש התפרצות של גל חדש
אנונימית
הכל יכול להיות
באותו הנושא: