9 תשובות
כן. כן. כן. כן
כן
אנונימית
כן
כן
כן ברור
כן.
כן
שואל השאלה:
זה עדיף לנתק קשר איתם ולהיות לבד?
זה עדיף לנתק קשר איתם ולהיות לבד?
לא אומרת לנתק קשר, אבל אולי לא לצאת עם כולן ביחד למפגשים. כלומר לא להיות ביחד איתם חבורה שכולם חברים של כולם, אלא שאת חברה של כל אחת באופן פרטי. אם את מחבבת אותן ומבינה שהן באמת בנות טובות, זה לא שווה לנתק קשר. אם את חברה של כל אחת באופן פרטי - את לא חייבת לצאת עם כולן ביחד, ועדיין יכולה לשמור איתם על קשר.
באותו הנושא: