14 תשובות
לנסות להתאהב במישהי אחרת
אנונימי
אם אתה לא רוצה להתאהב בה כנראה יש לך סיבה כזאת אז פשוט אל תתאהב בה
שואל השאלה:
כאילו בכלל לא לאהוב בנות
כאילו בכלל לא לאהוב בנות
זה בסדר לאהוב בנות
אנונימי
השאלה אם את באמת לסבית כי גיל 13 זה די מוקדם
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני התאהבתי במישהי לפני שנה ואני מבולבלת
אני לא יודעת אני התאהבתי במישהי לפני שנה ואני מבולבלת
אין דרך כזו^^^^
אם את אוהבת בנות, זה מה שזה ותצטרכי להשלים עם העובדה הזו.
אם את אוהבת בנות, זה מה שזה ותצטרכי להשלים עם העובדה הזו.
שואל השאלה:
אין איזו דרך? אני מפחדת שישנאו אותי
אין איזו דרך? אני מפחדת שישנאו אותי
למה שישנאו אותך ?
אנונימי
שואל השאלה:
כי יש מלא הומופובים בעולם ויציקו לי אם הם ידעו נגיד תלמידים מהבית ספר שלי
כי יש מלא הומופובים בעולם ויציקו לי אם הם ידעו נגיד תלמידים מהבית ספר שלי
אני בן 17 ואני עדיין בארון. את לא חייבת לצאת מהארון עכשיו, קודם כל תגבשי את הזהות המינית שלך ורק אז תצעי לאט לאט כל פעם בפניי מישהו שניים קרובים
אנונימי
תגיד לה ואם היא תרצה אז זכית ואם לא אז כבר ירד לך ממנה כי אתה תדע שזה לא יקרה, שיהיה לך בהצלחה 3>
שואל השאלה:
אני בת
אני בת
כן ראיתי אחרי את כל התשובות שלפני סליחה :(
באותו הנושא: