12 תשובות
תנוחי
רק היום סיימנו יא תנשמי כפרה הכל טוב
יש לך חופש חודשיים
רק היום סיימנו יא תנשמי כפרה הכל טוב
יש לך חופש חודשיים
שואל השאלה:
אני מבינה אבל אני צריכה להוציא ציונים טובים כי אני הולכת ללמוד ישר אחרי סיום כיתה י"ב ויותר קל לי ללמוד מראש את הנושאים
מעדיפה לעשות משהו שיעסיק אותי בחופש מאשר להישאר עירה בלילות ולהיות כל היום בטלפון מבין?
משהו פרודוקטיבי
(:
אני מבינה אבל אני צריכה להוציא ציונים טובים כי אני הולכת ללמוד ישר אחרי סיום כיתה י"ב ויותר קל לי ללמוד מראש את הנושאים
מעדיפה לעשות משהו שיעסיק אותי בחופש מאשר להישאר עירה בלילות ולהיות כל היום בטלפון מבין?
משהו פרודוקטיבי
(:
אנונימית
שואל השאלה:
מאוד חשוב להנות אבל נורא חשוב לי להשקיע השנה בלימודים כי יש לי רק את השנה הזאת כי אני מתכוונת ללכת ללמוד רפואה ישר אחרי הלימודים ובשביל זה אני צריכה ציונים ממש גבוהים
אפשר לשלב
מעדיפה ללמוד החופש טוב טוב לפיזיקה ומתמטיקה ואחר כך שבכיתה יב יהיה לי קל ושאני לא אבכה על ציונים של 40 כשיכולתי יותר אם הייתי לומדת יותר
תודה על הדעה בכל מקרה
(:
מאוד חשוב להנות אבל נורא חשוב לי להשקיע השנה בלימודים כי יש לי רק את השנה הזאת כי אני מתכוונת ללכת ללמוד רפואה ישר אחרי הלימודים ובשביל זה אני צריכה ציונים ממש גבוהים
אפשר לשלב
מעדיפה ללמוד החופש טוב טוב לפיזיקה ומתמטיקה ואחר כך שבכיתה יב יהיה לי קל ושאני לא אבכה על ציונים של 40 כשיכולתי יותר אם הייתי לומדת יותר
תודה על הדעה בכל מקרה
(:
אנונימית
ללכת לרופא לרוב מצריך שירות לאומי לפני
ויש לך גם פסיכומטרי ...
תנשמי לאו את ממהרת חמודה ?
הרגעים האלה של הבנה הם הרגעים בחיים ואם תקומי מהר מידי על החיים יש ללמוד רפואה ו4 שנים לימודים וחבר ו.....
תנשמי תהני מכל רגע הכל טוב הרפואה לא בורחת בגלל חודשיים שאת נהנת
הכל טוב
דעתי את צריכה לנשום קצת ולתת לעצמך קצת חופש
אומר לך בתור אדם שעושה המון ביום יום ורץ לכל מקום
ויאללה לשחרר קצת הכל טוב העולם לא ימות
ויש לך גם פסיכומטרי ...
תנשמי לאו את ממהרת חמודה ?
הרגעים האלה של הבנה הם הרגעים בחיים ואם תקומי מהר מידי על החיים יש ללמוד רפואה ו4 שנים לימודים וחבר ו.....
תנשמי תהני מכל רגע הכל טוב הרפואה לא בורחת בגלל חודשיים שאת נהנת
הכל טוב
דעתי את צריכה לנשום קצת ולתת לעצמך קצת חופש
אומר לך בתור אדם שעושה המון ביום יום ורץ לכל מקום
ויאללה לשחרר קצת הכל טוב העולם לא ימות
שואל השאלה:
למה שירות לאומי?
אני מתכוונת ללכת דרך הצבא
פסיכומטרי עשיתי כבר
למה שירות לאומי?
אני מתכוונת ללכת דרך הצבא
פסיכומטרי עשיתי כבר
אנונימית
עובד לב ארי
למה שתביא כל היום בטלפון ?
צאי תהני תעשי חיים
למה ככה
אני חשבתי על ללמוד מתמטיקה בחופש ולגשת חורף במתמטיקה שנה הבאה כאילו ב- יב
אבל יאללה ד' שלי אין לי כוח
חופש נהנה לא נסבול ונלמד
צאי תהני תעשי חיים
למה ככה
אני חשבתי על ללמוד מתמטיקה בחופש ולגשת חורף במתמטיקה שנה הבאה כאילו ב- יב
אבל יאללה ד' שלי אין לי כוח
חופש נהנה לא נסבול ונלמד
בדוק
שואל השאלה:
אבל הרפואה זה האהבה שלי
גם ככה אין לי הרבה חברים לצאת איתם אז יוצאת פה ושם
החלום שלי זה מה שנותן לי מטרה לחיים ובאמת רצון להצליח
זה מעבר לתחביב, זה משהו שאני רוצה לעסוק בו כל החיים
אהבה לא מעניינת אותי כרגע, אני רוצה להכיר מישהו כשאתחיל לימודים כי אני רוצה מישהו שיהיה רציני כמוני לגביי החיים שלו
אני לא כמו כולם רק מסיבות בנים ואלכוהול
אני אוהבת לשתות ולצאת למסיבות אבל יש פרופורציה, אי אפשר לצאת למסיבות כל יום, פעם בשבועיים זה מספיק.
קיצר זהו
(:
אבל הרפואה זה האהבה שלי
גם ככה אין לי הרבה חברים לצאת איתם אז יוצאת פה ושם
החלום שלי זה מה שנותן לי מטרה לחיים ובאמת רצון להצליח
זה מעבר לתחביב, זה משהו שאני רוצה לעסוק בו כל החיים
אהבה לא מעניינת אותי כרגע, אני רוצה להכיר מישהו כשאתחיל לימודים כי אני רוצה מישהו שיהיה רציני כמוני לגביי החיים שלו
אני לא כמו כולם רק מסיבות בנים ואלכוהול
אני אוהבת לשתות ולצאת למסיבות אבל יש פרופורציה, אי אפשר לצאת למסיבות כל יום, פעם בשבועיים זה מספיק.
קיצר זהו
(:
אנונימית
לא הבנת
אהבה לדעתי בכנות זה לא משהו שמתאים לגיל כזה לצעירים וזה בזבוז זמן ואהבה ולהכיר מישהו וזה זה נטו אחרי 20 כשזה רציני וטוב
עכשיו יעדים וחלומות זה מה שמניע את כולנו לא אמרתי לוותר על החלום ממש לא בחיים לא
אמרתי תנוחי קצת תנשמי קחי אפילו שובע תנשמי בדיוק עברת בגרויות היה לחוץ וצפוף ועמיס קחי זמן תנשמי ואז תתחילי ללמוד באיזי בטוב
ואני לא מאלה שיוצאין להנות תאמיני לי
אני יותר מאלה שעובדים קשה כדי שיהיה עתיד יותר טוב
אבל אני אומר לך בתור אחד כזה שצריך גם הפסקות זמן לעצמך להגיד אוקי סבבה הלך טוב יהיה קשה בוא ננשום נהנה ואז יצא בכל הכח ונלמד
אהבה לדעתי בכנות זה לא משהו שמתאים לגיל כזה לצעירים וזה בזבוז זמן ואהבה ולהכיר מישהו וזה זה נטו אחרי 20 כשזה רציני וטוב
עכשיו יעדים וחלומות זה מה שמניע את כולנו לא אמרתי לוותר על החלום ממש לא בחיים לא
אמרתי תנוחי קצת תנשמי קחי אפילו שובע תנשמי בדיוק עברת בגרויות היה לחוץ וצפוף ועמיס קחי זמן תנשמי ואז תתחילי ללמוד באיזי בטוב
ואני לא מאלה שיוצאין להנות תאמיני לי
אני יותר מאלה שעובדים קשה כדי שיהיה עתיד יותר טוב
אבל אני אומר לך בתור אחד כזה שצריך גם הפסקות זמן לעצמך להגיד אוקי סבבה הלך טוב יהיה קשה בוא ננשום נהנה ואז יצא בכל הכח ונלמד
את 5 נכון?
תלמדי פונקציית ln וe שזה סבבה ללמוד לבד כי את החקירה עצמה את כבר יודעת
לדעתי תלמדי מספרים מרוכבים למרות שאני לא למדתי אומרים שזה הנושא הכי קל והכי קצר
אחר כך תלמדי אנליטית
ווקטורים עדיף ללמוד בבית ספר לדעתי כי זה ארוך
תלמדי פונקציית ln וe שזה סבבה ללמוד לבד כי את החקירה עצמה את כבר יודעת
לדעתי תלמדי מספרים מרוכבים למרות שאני לא למדתי אומרים שזה הנושא הכי קל והכי קצר
אחר כך תלמדי אנליטית
ווקטורים עדיף ללמוד בבית ספר לדעתי כי זה ארוך
הייתי ממליץ בחופש הזה להתחיל מללמוד חקירת פונקציות מעריכיות ואז לוגריתמיות, מכיוון שהחקירות ב- 582 מאוד דומות לאלו של 581 רק שיש בו פונקציות שונות (רק תצטרכי להכיר נגזרות חדשות ויש קצת חידוש בעניין של האסימפטוטות), החלק הזה אמור לבוא לך בקלות יחסית ב- 582 ותמיד טוב להתחיל ממה שיהיה יחסית קל כדי לצבור ביטחון לקראת ההמשך.
אחרי זה תתחילי מרוכבים, זה גם נושא קליל ויחסית קצר- לא לוקח הרבה זמן ללמוד אותו.
אחרי זה אנליטית - את רוב ההתחלה את כבר אמורה להכיר: ישרים מקבילים, ישרים מאונכים, נוסחת דיסנס (מרחק בין שתי נקודות) וכו'.. כי יש קצת מזה בשאלון הראשון אז גם פה יש לך קצת מבוא.
טריגו במרחב ווקטורים הייתי ממליץ להשאיר לסוף, אלה הנושאים הכי ארוכים בשאלון הזה והכי פחות מוכרים גם למי שעבר רק את השאלון הראשון, לוקח הרבה זמן ללמוד אותם ואומר לך את האמת, אני בספק אם תצליחי ללמוד אותם לבד. אולי בשביל זה דווקא כדאי שתחכי עד שהשנה תתחיל כדי שתלמדי את זה בכיתה ותוך כדי גם תלמדי עצמאית כדי שיהיה לך יותר קל.
אפשר ללמוד הכול מערוץ היוטיוב של עובד לב ארי כפי שציינו מעליי, לדעתי הוא העלה קורסים לרוב הנושאים שציינתי וההסברים שלו לא רעים אז מומלץ.
לגבי פיזיקה זה קצת יותר מורכב, אני לא מכיר מקום טוב כל כך ללמוד ממנו שהוא בחינם.. אני אישית למדתי פיזיקה בשיעורים בבית הספר בלבד ולא למדתי עצמאית אז אני לא כל כך יודע איך זה אפשרי. אולי תנסי את ערוץ אלי גור ביוטיוב, לא ראיתי הרבה סרטונים שלו אבל אני חושב שהוא מסביר טוב. לגבי סדר הנושאים- אלקטרוסטטיקה (כולל חיבור מוליכים והגדרת הזרם החשמלי) --> מעגלי זרם (ובסוף ללמוד הספק ונצילות של מעגל חשמלי) --> מגנטיות --> כא"מ מושרה.
בהצלחה!
אחרי זה תתחילי מרוכבים, זה גם נושא קליל ויחסית קצר- לא לוקח הרבה זמן ללמוד אותו.
אחרי זה אנליטית - את רוב ההתחלה את כבר אמורה להכיר: ישרים מקבילים, ישרים מאונכים, נוסחת דיסנס (מרחק בין שתי נקודות) וכו'.. כי יש קצת מזה בשאלון הראשון אז גם פה יש לך קצת מבוא.
טריגו במרחב ווקטורים הייתי ממליץ להשאיר לסוף, אלה הנושאים הכי ארוכים בשאלון הזה והכי פחות מוכרים גם למי שעבר רק את השאלון הראשון, לוקח הרבה זמן ללמוד אותם ואומר לך את האמת, אני בספק אם תצליחי ללמוד אותם לבד. אולי בשביל זה דווקא כדאי שתחכי עד שהשנה תתחיל כדי שתלמדי את זה בכיתה ותוך כדי גם תלמדי עצמאית כדי שיהיה לך יותר קל.
אפשר ללמוד הכול מערוץ היוטיוב של עובד לב ארי כפי שציינו מעליי, לדעתי הוא העלה קורסים לרוב הנושאים שציינתי וההסברים שלו לא רעים אז מומלץ.
לגבי פיזיקה זה קצת יותר מורכב, אני לא מכיר מקום טוב כל כך ללמוד ממנו שהוא בחינם.. אני אישית למדתי פיזיקה בשיעורים בבית הספר בלבד ולא למדתי עצמאית אז אני לא כל כך יודע איך זה אפשרי. אולי תנסי את ערוץ אלי גור ביוטיוב, לא ראיתי הרבה סרטונים שלו אבל אני חושב שהוא מסביר טוב. לגבי סדר הנושאים- אלקטרוסטטיקה (כולל חיבור מוליכים והגדרת הזרם החשמלי) --> מעגלי זרם (ובסוף ללמוד הספק ונצילות של מעגל חשמלי) --> מגנטיות --> כא"מ מושרה.
בהצלחה!
באותו הנושא: