21 תשובות
תלוי אם היא תדווח
שואל השאלה:
אבל איך היא יכולה להוכיח? הרי הטלפון ו גקט היו כבר בשקית. והיא לא אמרה לי משו באמצע הבגרות. והגשתי לה את המבחן כבר
וגם איך זה ישפיע עליי? יפסל לי המועד א? מה יהיה לא הבנתי
אבל איך היא יכולה להוכיח? הרי הטלפון ו גקט היו כבר בשקית. והיא לא אמרה לי משו באמצע הבגרות. והגשתי לה את המבחן כבר
וגם איך זה ישפיע עליי? יפסל לי המועד א? מה יהיה לא הבנתי
אנונימית
תדברי עם המורה שלך שתגיד לך מה אפשר לעשות
בעיקרון אסור היה לך לשים את הטלפון אצלך ואם היא תדווח שהטלפון היה אצלך כנראה שיהיה לך חשד
בעיקרון אסור היה לך לשים את הטלפון אצלך ואם היא תדווח שהטלפון היה אצלך כנראה שיהיה לך חשד
שואל השאלה:
אבל נכשלתי גם ככה והיא שאלה אותי לגבי הטלפון אחרי שהגשתי והכנסתי הכל לתיק ולשקית
אבל נכשלתי גם ככה והיא שאלה אותי לגבי הטלפון אחרי שהגשתי והכנסתי הכל לתיק ולשקית
אנונימית
זה לא קשור לכמה קיבלת אם היית עם הטלפון זה חשד
אין לך גם דרך להוכיח שלא השתמשת בו
גם אם באמת לא השתמשת וסתם היה אצלך אין מה לעשות אם יש חשד זה בעייתי
אין לך גם דרך להוכיח שלא השתמשת בו
גם אם באמת לא השתמשת וסתם היה אצלך אין מה לעשות אם יש חשד זה בעייתי
שואל השאלה:
אבל היא לא ראתהה אותו פיזית אצליי היא לא הקימה אותי באמצע הבחן ולקחה לי ולא איך שבאתי להגיש היא באה איתי אחרי שכבר סיימתי להכניס הכל הכל היא באה אז כיאלו זה מוזר
אבל היא לא ראתהה אותו פיזית אצליי היא לא הקימה אותי באמצע הבחן ולקחה לי ולא איך שבאתי להגיש היא באה איתי אחרי שכבר סיימתי להכניס הכל הכל היא באה אז כיאלו זה מוזר
אנונימית
אז יכול להיות שהיא לא תדווח וסתם אמרה לך כדי שתדעי להבא
שואל השאלה:
אני מקווה, וגם אם היא דווחה אני לא יכולה להגיד את הסיטואציה שהייתה ושניתן גם לאמת את זה עם הציון המאוד נמוך שקיבלתי?
אני מקווה, וגם אם היא דווחה אני לא יכולה להגיד את הסיטואציה שהייתה ושניתן גם לאמת את זה עם הציון המאוד נמוך שקיבלתי?
אנונימית
לא חושב בסך הכל הם רק רוצים לתפוס את כל מי שמעתיק
תקשיבי אל תילחצי כרגע את לא באמת יודעת מה יהיה אם היא דיווחה ויהיה לך חשד אז תנסי לערער בתקווה שיתקבל
תקשיבי אל תילחצי כרגע את לא באמת יודעת מה יהיה אם היא דיווחה ויהיה לך חשד אז תנסי לערער בתקווה שיתקבל
שואל השאלה:
לערער מעכשיו?
אבל בטח שאני אלחץ אשכרה עד שעברתי ודרך אגב לבדד במתמטיקה 4 יחידות
לערער מעכשיו?
אבל בטח שאני אלחץ אשכרה עד שעברתי ודרך אגב לבדד במתמטיקה 4 יחידות
אנונימית
לא מה פתאום אם היא לא דיווחה על כלום את סתם תפילי את עצמך בפח
אם המורה שלך חמודה את יכולה לדבר איתה ולראות מה עושים אם לא עדיף לחכות לציון
אם המורה שלך חמודה את יכולה לדבר איתה ולראות מה עושים אם לא עדיף לחכות לציון
שואל השאלה:
טוב תודה אני אבכה בינתיים
טוב תודה אני אבכה בינתיים
אנונימית
חחח אין לך מה לבכות רק תקווי לטוב ועוד יומיים תשכחי מזה
אני מאמין ומקווה שלא יהיה לך חשד
תעדכני אם את זוכרת
אני מאמין ומקווה שלא יהיה לך חשד
תעדכני אם את זוכרת
שואל השאלה:
אותך תמיד ונקווה באמת לטוב
אותך תמיד ונקווה באמת לטוב
אנונימית
לפני שמתחילים את הבחינה יש חובה לשים את הטלפונים בתיק ולשים את התיקים בקדמת הכיתה, אסור בשום פנים ואופן להיבחן עם הטלפון איתך בבחינה, זה גורר פסילה של הבחינה (אפילו לא חשד). תקווי שנפלת על בוחנת מתחשבת שתאמין לך אם היא לא ראתה אותך עם הטלפון ושהיא לא תדווח עלייך, למרות שבלי להלחיץ לדעתי סיכוי קלוש שזה יקרה. אני חושב שתתכונני כבר להיבחן שוב רק במועד ב' של שנה הבאה...
שואל השאלה:
אבל מאיפה היא יודעתת שהעתקתי הרי אם כולם יפתחו את התיקים ברגע שהם ארזו יהיה שם טלפון, אז למה היא פשוט לא עצרה ופסלה לי את הבחינה באמצע? למה היא חיכתה? הרי כבר הגשתי את הטופס וארזתי הכל.. אז מה ההיגיון, וגם אני לא מקבלת עובר הציון שלי במועד הזה בהרבה יותר נמוך ככה שהם לא יראו שזה לא הגיוני?
אבל מאיפה היא יודעתת שהעתקתי הרי אם כולם יפתחו את התיקים ברגע שהם ארזו יהיה שם טלפון, אז למה היא פשוט לא עצרה ופסלה לי את הבחינה באמצע? למה היא חיכתה? הרי כבר הגשתי את הטופס וארזתי הכל.. אז מה ההיגיון, וגם אני לא מקבלת עובר הציון שלי במועד הזה בהרבה יותר נמוך ככה שהם לא יראו שזה לא הגיוני?
אנונימית
אני לא חושב שהבנתי את השאלה נכון, הבוחנת שמה לב שהיית עם טלפון עלייך בזמן מבחן או שלא? כי אם כן הלך עלייך. תקווי שלא בקיצור. היא לא חייבת לעצור לך את המבחן אם היא תופסת אותך מעתיקה, היא יכולה לסמן לך העתקה וזה יופיע לך כשיפורסמו הציונים ולא לעצור לך את המבחן, החוק מאפשר לה לעשות את זה. והציון עצמו לא קשור- דין לעשות בחינה עם טלפון = פסילה, הם אפילו לא יבדקו את המבחן אם זו פסילה ככה שאין קשר בכלל לציון.
שואל השאלה:
אבל סתם שאלה איך היא יכולה להוכיח שהייתי עם טלפון?
אבל סתם שאלה איך היא יכולה להוכיח שהייתי עם טלפון?
אנונימית
בדיוק כמו שאת לא יכולה להוכיח שלא היית עם טלפון. התפקיד שלה בתור המשגיחה הוא לוודא שאף אחד לא מעתיק ואם מושהו מעתיק אז לפסול לו/לחשוד בו.
שואל השאלה:
זה פוסל את המועד א?
זה פוסל את המועד א?
אנונימית
כן
באותו הנושא: