התחברות הרשמה

אני רוצה להגיש טופס לנאמן פה בסטיפס, אבל..

מישהו פה אמר לי שאני לא מספיק טוב והכל, ושאין סיכוי שאתקבל, ולא רק בגלל מי שאני, אלא בגלל שבאמת קשה ממש ממש להתקבל..

זה נכון? קשה להתקבל?
4 ביולי 2022, 21:06
פרחיםנאמני סטיפסנאמן סטיפס    
תשובה אחת
כן קשה להתקבל, אבל בכל זאת תגיש
אין לך מה להפסיד
ל
לּיּהיּ
באותו הנושא:
יש לי 3000 פרחים ואני רוצה להגיש מועמדות לנאמן, איפה מגישים?
למה צריך לחכות שנה מהחסימה בשביל להגיש מועמדות לנאמן?למה לא חצי שנה?
אם אני רוצה להגיש בקשה לנאמנות, עדיף לשלוח אותה בצור קשר או לנאמן בכיר?
שאלה מתבקשת- כדאי להגיש בקשה להפיכה לנאמן או לא??
איך הופכים מנאמן סטיפס לנאמן בכיר?צריך להגיש בקשה או משהו?
איך ואיפה אני מגיש טופס מועמדות לנאמן?
צריך להיות ותק של שנה באתר בשביל להגיש בקשה לנאמן?
אני רוצה להגיש טופס בקשה למיונים למודיעין
איך אפשר להפוך לנאמן בסטיפס?
איך אפשר להפוך לנאמן סטיפס , אני לא רוצה פשוט מעניין אותי איך חח
איך הופכים לנאמן בסטיפס?