7 תשובות
גם לי זה ככה. אבל אני לא הלך לעשות את זה כי זה לא שווה את זה, אם תשאלי אותי מה הסיבה אז אני אגיד- שזה בגלל שאת לא מפנה זמן לעצמך מספיק עם שקט מהכל. תנסי למצוא לעצמך זמן להתבודד לאיזה שעה כל יום (אבל לא ללכת ליער כי זה מסוכן) את יכולה ללכת לסבתא שלך או לדודה שלך, בקיצור למקומות בטוחים שלא יפריעו לך בדברים.
האמת שגם לי יש את המחשבה הזאת, אבל אני לא אעשה את זה כי זה לא שווה את זה
חח וואה, בחיים לא חשבתי שיש משהו שחשב על זה ככה כמוני..
קרו מקרים שחשבתי ש... איך באלי שיקרה לי משהו כדי לקבל קצת שקט וכדי שאנשים סביבי יפתחו את העיניים שלהם לגביי...
קרה לי בעבר שחשבתי על זה הרבה...
עכשיו? לא..
קרו מקרים שחשבתי ש... איך באלי שיקרה לי משהו כדי לקבל קצת שקט וכדי שאנשים סביבי יפתחו את העיניים שלהם לגביי...
קרה לי בעבר שחשבתי על זה הרבה...
עכשיו? לא..
אצלי זה בקטע אחר, אני אוהב מדיקל פטיש
פעם ממש רציתי בתור ילדב קטנה אבל תאמין לי זה נוראי הגיושו לי משהו שנראה כמו שלשול של פרה לארוחת צהרים
אוי ואבוי אני באמת שואל למה?
נשמה לכי לפסיכולוג