9 תשובות
לא.
לא
אני לא חושבת שזה פדיחה ממש.
גם ותלוי אם אתה דיי מכיר את האחות שלה כי זה אז סתם לעקוב בערך
זה עומד להיות בחמות אלוהים יודע איך
אנונימי
שואל השאלה:
אני ידיד שלה(של המישהי בכיתה), אבל אין לי שום קשר עם אחותה הגדולה. היא פשוט יפה ממש ויש לה הרבה עוקבים, אז כנראה שהיא מעלה דברים מעניינים.
^ולשאלה לא
אנונימי
^^^
אנונימי
פשוט תשלח לה עוקב אל תבקש שתחזיר זה מוריד רצח