2 תשובות
כן יקירתי הרי אם זה לא היה חובה בגרות אז למה כולם היי עושים תעודות בגרות??
שואל השאלה:
ואי בגיל מאוחר גיליתי עדיף מאוחר מאר לעולם לא ת ודה רבה