45 תשובות
לא נכון, זה בסדר
תשאלי את רוס ורייצ'ל
זה בסדר לדעתי
שואל השאלה:
הוא ביקש הפסקה
הוא ביקש הפסקה
אנונימית
שואל השאלה:
היה לו משהו עם מישהי אחרת והוא ביקש הפסקה כדי לחשוב על זה
היה לו משהו עם מישהי אחרת והוא ביקש הפסקה כדי לחשוב על זה
אנונימית
לדעתי לא
קודם תיפרדו
קודם תיפרדו
אנונימית
בנסיבות שלך,כן
אבל אל,זה נראה שזה מתפתח למשהו רעיל
אבל אל,זה נראה שזה מתפתח למשהו רעיל
מה זה הפסקה? מה זה בית ספר או זוגיות אין כזה דבר הפסקה. או שאתם ביחד או שאתם לא
לא ממש. אל תשחקי בו, אם את רוצה מישהו אחר תיפרדי ממנו.
כן אבל כנראה שאת לא אוהבת אותו באמת(זה שאת איתו בהפסקה)
והכי חמוד שבדיוק קפצה לי בעמוד הפרסומת של מיטב עם רוס חח
אני גם חושבת שאם זה מצב כזה ששניכם חושבים על אחרים אתם כנראה לא צריכים בכלל להיות ביחד.. פשוט תגידי לו שמבחינתך זו פרידה
אם עוד תקופה יצא לכם לדבר אולי תהיו במקומות שונים ויתאים לכם לחזור להיות ביחד
אני גם חושבת שאם זה מצב כזה ששניכם חושבים על אחרים אתם כנראה לא צריכים בכלל להיות ביחד.. פשוט תגידי לו שמבחינתך זו פרידה
אם עוד תקופה יצא לכם לדבר אולי תהיו במקומות שונים ויתאים לכם לחזור להיות ביחד
אנונימית
רוס?
לא
אתם משחקים אחד בשני
תיפרדו וזהו הוא ליטרלי בגד בך איך את מסכימה להיות איתו ב"הפסקה"? זה ליטרלי להחזיק אותך על אש קטנה
תיפרדו וזהו הוא ליטרלי בגד בך איך את מסכימה להיות איתו ב"הפסקה"? זה ליטרלי להחזיק אותך על אש קטנה
תלוי מה קבעתם.
על הנייר זה בסדר. אבל קצת כבוד לבנאדם ובקטע ערכי זה לא
רוס ורייצ'ל...
לא נתת מספיק רקע מנקודת המבט שלי אז אנסה לתת תשובה כנה.
אני חושבת שכל עוד דיברתם על הדברים ושניכם סיכמתם שזה בסדר לצאת עם אחרים ולפתוח את הלב לאחרים הכל טוב מן הסתם.
הכי חשוב בכל מערכת יחסים אפשרית זה תקשורת
אני חושבת שכל עוד דיברתם על הדברים ושניכם סיכמתם שזה בסדר לצאת עם אחרים ולפתוח את הלב לאחרים הכל טוב מן הסתם.
הכי חשוב בכל מערכת יחסים אפשרית זה תקשורת
במקרה שלך כן זה בסדר
לא
לא ממש לא אם לא נראה לך וזה תיפרדי
לא
אנונימי
לא
אם את עם מישהו אחר בהפסקה את לא אוהבת אותו אז תיפרדו
לא..
פשוט תיפרדו אם בא לך להיות עם מישהו אחר
פשוט תיפרדו אם בא לך להיות עם מישהו אחר
לא
רייצ'ל צודקת.
-רוס ורייצ'ל-
אנונימית
לא
לא מה, where is your brain,
הקטע של הפסקה זה לחשוב אם להישאר ביחד או לא ואם טוב יותר בלי אחד השני
הקטע של הפסקה זה לחשוב אם להישאר ביחד או לא ואם טוב יותר בלי אחד השני
אנונימית
אני חושבת שזה לא בסדר
רייצל צודקת, רוס לא היה צריך לרוץ מיד ולשכב עם הבחורה הראשונה שהוא רואה
אבל רוס צודק בכך שהם באמת היו בהפסקה, אפילו רייצל הציעה שהם יקחו אותה. אז אחר כך שהיא משקרת ואומרת שהם לא היו זה סתם מטומטם ומעצבן כי לעזאזל אישה את הצעת את זה
רייצל צודקת, רוס לא היה צריך לרוץ מיד ולשכב עם הבחורה הראשונה שהוא רואה
אבל רוס צודק בכך שהם באמת היו בהפסקה, אפילו רייצל הציעה שהם יקחו אותה. אז אחר כך שהיא משקרת ואומרת שהם לא היו זה סתם מטומטם ומעצבן כי לעזאזל אישה את הצעת את זה
השיר שלנו עונה 2 פרק 34
שאלי את רוס
לא זה כבר מוגזם הפסקה היא לטווח קצר אם תיהנו מישהו אחר את מנסה בעצם להוציא אותו מהראש שלך או להתרחק לגמרי משמע שאת בכלל לא רוצה אותו
תיהיה
אני מת איך כולם חושבים על רוס ורייצל
אני חושבת שזה רעיל תפרים ממנו ותהיה עם מי שבא לך
לא רוס לא
אנונימית
אבל עדיין לא נפרדתם זה מגעיל
אנונימית
we were on a break!!!
הפסקה יש בבית הספר,
בקולנוע,
במשחק כדורגל,
במערכת יחסים, המושג הפסקה היא קצת בעייתית,
כתבת "היה לו משהו עם מישהי אחרת והוא ביקש הפסקה כדי לחשוב על זה"
אפשר להבין שהייתם בעצם ביחד והוא הלך עם מישהי אחרת ורק אז ביקש הפסקה כדי לחשוב.
האם היה מסכים אילו היית נוהגת כך?
אני בספק!
עצם שאלתך מעלה אפשרות שהבנת שאת "מרומה" (אני לא אשתמש במילה נבגדת, זאת מילה קשה ששייכת לתחום אחר).
וכעת יש מישהו שמצא חן בעינייך ואת נוטה ליצור איתו קשר.
כעת,
אם לאחר שאת יודעת מה שקרה ואת נוטה לעבור על כך, בתקווה שתחזרו, זה בסדר.
ועל כך שאפו, זאת תכונה טובה!
ומה שהיה יכול תמיד לחזור, קחי זאת כנקודת מחשבה.
אבל..
הוא נמצא בעמדת 'רוצה לחשוב', האם התשובה נמצאת רק אצלו?
ועוד,
האם בינתיים שהוא "חושב" הוא בקשר עם האחרת?
הפסקה אין,
יש סיום מערכת יחסים שאולי תחזור ואולי לא.
בינתיים, תצרי קשר עם מי שכיוונת ותחי את חייך, את לא תחנה שאליה מישהו יורד בכדי לנוח ואז יתהה אם טוב לו או שיחשוב להמשיך בדרכו.
בהצלחה!!
בקולנוע,
במשחק כדורגל,
במערכת יחסים, המושג הפסקה היא קצת בעייתית,
כתבת "היה לו משהו עם מישהי אחרת והוא ביקש הפסקה כדי לחשוב על זה"
אפשר להבין שהייתם בעצם ביחד והוא הלך עם מישהי אחרת ורק אז ביקש הפסקה כדי לחשוב.
האם היה מסכים אילו היית נוהגת כך?
אני בספק!
עצם שאלתך מעלה אפשרות שהבנת שאת "מרומה" (אני לא אשתמש במילה נבגדת, זאת מילה קשה ששייכת לתחום אחר).
וכעת יש מישהו שמצא חן בעינייך ואת נוטה ליצור איתו קשר.
כעת,
אם לאחר שאת יודעת מה שקרה ואת נוטה לעבור על כך, בתקווה שתחזרו, זה בסדר.
ועל כך שאפו, זאת תכונה טובה!
ומה שהיה יכול תמיד לחזור, קחי זאת כנקודת מחשבה.
אבל..
הוא נמצא בעמדת 'רוצה לחשוב', האם התשובה נמצאת רק אצלו?
ועוד,
האם בינתיים שהוא "חושב" הוא בקשר עם האחרת?
הפסקה אין,
יש סיום מערכת יחסים שאולי תחזור ואולי לא.
בינתיים, תצרי קשר עם מי שכיוונת ותחי את חייך, את לא תחנה שאליה מישהו יורד בכדי לנוח ואז יתהה אם טוב לו או שיחשוב להמשיך בדרכו.
בהצלחה!!
איזה סתומה lovely aurora חח
אנונימי