10 תשובות
זה לא מוזר זה קיים
פשוט ירגישו את הפערים
פשוט ירגישו את הפערים
לא
שמע קשר הוא הרבה על חיצוניות
אם אתה מתחבר לזה יופי אם לא זה גם בסדר
תחליט עם עצמך מה אתה מעדיף
אם אתה מתחבר לזה יופי אם לא זה גם בסדר
תחליט עם עצמך מה אתה מעדיף
אנונימית
לא
לא מוזר
ממש לא...
זה ממש לא מוזר...
זה ממש לא מוזר...
מה אתם מתייפיפים זה מוזר
אבל אם אתם אוהבים אחד את השני תשארו מה אכפת לכם מוזר או לא
אבל אם אתם אוהבים אחד את השני תשארו מה אכפת לכם מוזר או לא
לא, זה מאוד חמוד
אל תשלול אותה בגלל הגובה וגם לפי דעתי זה ממש חמוד
מאוד
באותו הנושא: