8 תשובות
אני כל כך מצטערת לשמוע שאת עוברת את זה
את ואמא שלך כל כך חזקות וזאת ממש לא אשמתך
שואל השאלה:
אנונימית^
הוא תמיד בריוני ומקלל אבל אתמול זה עבר את הגבול שהרביץ אמרתי לעצמי שזה חד פעמי אתמול אבל אם עוד פעם זה יקרה אני יעשה צד דרסטי כמו להתלונן או שאני יקנה גז פלפל וכדומה ובכללי מעכשיו אני יגונן על אמא שלי יותר
כי עלי הוא לא ירים יד הוא פוחד
אבל על אמא שלי לא כי היא לא מחזירה לו לצערי אבל מעכשיו אני יגונן עליה יותר
פשוט יש לי מצפון שלא מנעתי את זה וזה הרגשה קשה
אנונימית
את בת 21 והןא יותר מבוגר ממך. אמא שלך כבר לא מחליטה עליו כי הוא בגיר אז צריך לפנות למשטרה או משהו בסגנון כדי לעשות עם זה משהו. תעצרי את זה לפני שזה מתפתח למשהו יותר גרוע..
שואל השאלה:
אנונימית..
אבל אני גם אוהבת אותו בתוך תוכי
ואני לא רוצה לגרום לו לנזק גדול כזה זה הבעיה
תמיד הבלגתי על הקטעים שהוא בריוני ומקלל וחזרתי איתו לקשר טוב כי כשאין לו את ההתמוטטות עצבים הוא בסדר
אבל קשה לי עכשיו להתעלם ממה שהיה ולהתנהג איתו כרגיל מצד שני אני לא רוצה כרגע להתלונן רק אם זה יהיה בלתי נסבל..
אתמול אחרי כל מה שקרה צעקתי עליו מקווה שגרמתי לו להצטער על זה
אבל שוב קשה לי כרגע להתעלם ממה שהיה ולחזור להתנהג כאילו הכל כרגיל
מצד שני זה קשה להתעלם ממנו כי אנחנו חיים באותו בית אין לו בית אחר ללכת אליו
אנונימית
זה לא יהרוס לו את החיים זה ישפר לו אותם, אני מבינה אותך לגמרי את באמת בן אדם מדהים!! אבל לטובת העתיד שלו והעתיד שלכן כדאי לפנות לפסיכולוג או משהו בסגנון. גם לי היו בעיות עצבים שהייתי בת 11 בערך עד גיל 13 ובשנתיים האלו פסיכולוגית כזרה לי להשתלט על זה ותאמיני לי זה היו התקפי זעם נוראיים, לא ברמה של אח שלך אבל לא היה נעים להיות ליידי
טוב ששיתפת, אל תישארי בזה לבד
את לא צריכה להרגיש אשמה, פחדת וזה לגיטימי
הבעיות שלו חוזרות על עצמן?
אם כן אתן לא צריכות לחיות ככה פחד, הייתי אומרת לשלוח אותו לאנשהו אבל הוא לא קטין ואין לי מושג לאן, תבררו...
הוא מודע לבעיות עצבים ומנסה לפתור אותן? טיפול תרופתי? משהו?
אולי שיעבור לגור זמן מה אצל ההורה השני אם הוא בתמונה?
אנונימית
ואי ואי, הזדעזעתי.
מסכנה את ואמא שלך שצריכות לסבול ככה, זה נוראי!

אל תתייאשי, אני מאמין שהכל יסתדר לטובה והכל יהיה בסדר:)
עד אז, תמשיכי להיות לצד אמא שלך, אל תוותרי עליה!
את בן אדם מדהים!! לא צריך להיות מצפון על כזה דבר ואני מצטערת שאת עוברת את זה ומצטערת גם בשביל אמא שלך אתן שתיכן נשמעות מדהימות. ממליצה לך לדבר עם אמא שלך ותדברי איתה על זה שאולי כדאי לשלוח אותו לטיפול כי זה לא הגיוני שהוא ימשיך ככה. אם הוא מרביץ לאמא שלו וצועק עליה בגיל 21 אז הוא יכול לכשות דברים נוראיים יותר לאנשים לא מהמשפחה. תעדכני ואל תשכחי שאת בן אדם טוב ואין סיבה שזה יישב לך על המצפון זו לא אשמך והתנהגות בסדר גמור❤