6 תשובות
גיטרה פנדר על סינגל קויל מחובר עם אוברדרייב למדבר מארשל הייתי אומר
לדעתי זה יותר סאונד דיגיטלי. יותר סגנון פאצ'ים במחשב או מולטי אפקט מאשר מגבר מנורות.
אני חושב שזה סטראט סינגל קוילס שהולך לדיסטורשן ופייזר/ פלנג'ר שבמחשב/מולטי אפקט.

ראיתי בסרטון אחר שהסטראט זה הסיגנצ'ור של קלפטון של פנדר ושהוא משתמש במולטי אפקט של line 6
אחלה גיטריסט אגב לא הכרתי אותו
אפקטים מתאימים
דיסטורשן
ריברב
דיליי
סטרטוקסטר איכותית
של הגיטריסט האגדי yngwie malmsteen (במקור מ-שבדיה ,משנת 1983 חי ב-ארה"ב)
פדאלים, אני חושבת שדיסטורשיין, דיליי וריברב
הטון של הגיטרה מושפע ברגיל מפדאלים ולאיזה מגבר חיברת אותו
וזה נשמע שהוא משתמש בפדאל דיסטורשיין חוץ מזה אני לא יודע
שואל השאלה:
מה אתם אומרים בכלל
אנונימית