4 תשובות
דיאן מזעזעת
אנונימית,אני מבינה שאת לא רואה האח הגדול.דיאן פשוט מזעזעת מכל הבחינות,יש לה אופי כלכך חרא היא אמרה שהיא לא אוכלת אוכל של אחרים אבל אכלה את האוכל היחיד שטליה אוכלת
אמאלה מה איכ^^^
סתם מקנאים בהנ
באמת שהיא מלאכית עם אופי מושלם וכלכך אכפת לה מכולם ומתייחסת לכולם יפה והיא גם ממש ממש יפה חיצונית מה זה בכ לי שהחא תזכהה
אנונימית