12 תשובות
כןכן תראי!
זה סרט מהמם, אז למה לא לראות שובב
זה סרט מהמם, אז למה לא לראות שובב
לא נראלי חשוב
כאילו בשביל תור החדש כן?
בכללי הוא מאוד חשוב
בכללי הוא מאוד חשוב
שואל השאלה:
אז כן או לא? אולי אני אראה בסוף? הקטע הוא שזה לא הסרט הכי חשוב לי וגם לא ה"אהוב" עליי אפשר לומר
^כמובן שראיתי אותו כבר, זה בשביל תור:)
אז כן או לא? אולי אני אראה בסוף? הקטע הוא שזה לא הסרט הכי חשוב לי וגם לא ה"אהוב" עליי אפשר לומר
^כמובן שראיתי אותו כבר, זה בשביל תור:)
לא חושבת שרלוונטי לתור 4
מה זאת אומרת חלק? כבר צפית בן פעם אחת? אם כן ובפעם השניה שאת צופה בזה זה לא כזב מעניין אותך את יכולה להפסיק. אבל במידה וכבר ראית אותו לפחות פעם אחת.
שואל השאלה:
ראיתי את כל האמסיו פעם אחת חוץ מכמה סרטים שראיתי כמה פעמים, ועכשיו אני רואה רק מה שחשוב לתור כי אני אוהבת את הסרטים שלו וגם כי בא לי לרענן את הזיכרון
ראיתי את כל האמסיו פעם אחת חוץ מכמה סרטים שראיתי כמה פעמים, ועכשיו אני רואה רק מה שחשוב לתור כי אני אוהבת את הסרטים שלו וגם כי בא לי לרענן את הזיכרון
שואל השאלה:
הקטע הוא שאין לי הרבה זמן לראות יש לי רק מחר זמן לסרט 1 ואת יום שלישי
הקטע הוא שאין לי הרבה זמן לראות יש לי רק מחר זמן לסרט 1 ואת יום שלישי
שואל השאלה:
יש לי את כלל יום שלישי אבל יום רביעי אני לא יכולה בכלל
מחר המקסימום שאני יכולה לראות זה 2 אבל לא בא לי כי זה ירגיש לחוץ ולא בכיף
בשלישי אני עושה בינג של שומרי הגלקסיה ואז הנוקמים (חוץ מהראשון כי ראיתי אותו אתמול), חושב שכדאי להוסיף את אולטרון לשם? או לראות קודם ואז לראות ראגנרוק
תכלס זה לא משנה לי כי אני מכירה את הסרטים אז זה לא מפריע לי לראות מבולגן
יש לי את כלל יום שלישי אבל יום רביעי אני לא יכולה בכלל
מחר המקסימום שאני יכולה לראות זה 2 אבל לא בא לי כי זה ירגיש לחוץ ולא בכיף
בשלישי אני עושה בינג של שומרי הגלקסיה ואז הנוקמים (חוץ מהראשון כי ראיתי אותו אתמול), חושב שכדאי להוסיף את אולטרון לשם? או לראות קודם ואז לראות ראגנרוק
תכלס זה לא משנה לי כי אני מכירה את הסרטים אז זה לא מפריע לי לראות מבולגן
תראה את השאר ואם תספיק תראה גם אותו
תראי, אם לא תספיקי אז לא נורא כי אני מניחה שאת זוכרת
ברור זה אחלה סרט ואם יש לך זמן אז ברור