9 תשובות
שואל השאלה:
כעיקרון אני לא באמת צריכה את הכסף, זה היה יותר בקטע של להעביר את הזמן. אבל ברגע שהמשמרת שלי מתחילה בשש בשביל שלוש שעות זה לא עוזר לי להעביר את הזמן.
כעיקרון אני לא באמת צריכה את הכסף, זה היה יותר בקטע של להעביר את הזמן. אבל ברגע שהמשמרת שלי מתחילה בשש בשביל שלוש שעות זה לא עוזר לי להעביר את הזמן.
אנונימית
תישארי.. מקסימום יעיפו אותך לבד,בנתיים תעבדי שם ,עד שאת לא מוצאת משהו אחר ליותר זמן
שואל השאלה:
אבל זה מבאס רצח לקבל צק של 400 שקל בסוף חודש רק כי לא שמו אותי במשמרות
אבל זה מבאס רצח לקבל צק של 400 שקל בסוף חודש רק כי לא שמו אותי במשמרות
אנונימית
תחפשי תחליף לפני העזיבה
שואל השאלה:
לא מוצאת בכלל שום עבודה, כולם אומרים שהם כבר גייסו מספיק ואין צורך בעוד
לא מוצאת בכלל שום עבודה, כולם אומרים שהם כבר גייסו מספיק ואין צורך בעוד
אנונימית
תישארי בנתיים, ותחפשי מקומות אולי רחוקים יותר מהבית שלך, הרוב לפי מה שאני יודעת כן צריכים עובדים
תלכי לקניון ותיכנסי באמת לכל חנות ותשאלי
אל תוותרי לעצמך
תלכי לקניון ותיכנסי באמת לכל חנות ותשאלי
אל תוותרי לעצמך
תחפשי עבודה אחרת
איפה את גרה אולי אני יכולה לעזור לך
למה שלא יקבלו אותך?תראי שאת רצינית ובאה לעבוד ולא סתם מבלבלת תשכל
באותו הנושא: