8 תשובות
גם אני עולה ליא ולא מנצלת אותו הכי טוב כי אין לי חברים..
אבל תאמיני לי, עדיף בלי כל הדברים האלו (:
שואל השאלה:
אני כל יום עושה משהו ואני יוצאת אבל ראיתי עכשיו סרטון טיקטוק של אילת של ילדים מהשכבה ולא יכלתי לא להרגיש קנאה שאין לי כזה חבורה ענקית של חברית שנוסעת לאילת
החופש עדיין לא התחיל בתור אחת שמסיימת יא החופש שלי מתחיל רק מחר אחרי המועד ב במתמטיקה. תעשי מה שבא לך ואל תיכנעי ללחץ חברתי אם את לא רוצה לשתות אל תשתי
לכי להתנדב ודי לבלבל את השכל
אנונימי
אם תסעי לאילת ותשתכרי את בטוח תבזבזי את החופש שלך אפשר לחשוב יש באילת הרבה סוטים שאת לא רוצה להתקרב אליהם תאמיני לי הייתי שם שבוע שעבר זאת לא מציאה גדולה כולם סוטים ושיכורים ולרוב גם אנסים
אנונימית
את לא חייבת לנסוע לאילת בשביל לנצל את החופש
אין משהו מגניב ושונה בלנסוע לאילת
פשוט תהני, תסעי לים עם חברים שלך, תציעי למשפחה שלך לטוס לחו"ל ותאמיני לי שזה יותר כיף מאילת
בגיל שלך אני רבצתי בבית חח
אם זה ממש מעניין אותך אז לכי תעשי את זה אבל נראה יותר מתאים לחכות שנה-שנתיים
הוא בקושי התחיל, אם את חושבת שאת מבזבזת אותו תעשי עם זה משהו