10 תשובות
לא זה מעלה לי את הביטחון כשמסתכלים עליי
כן לפעמים.
לא, לאף אחד לא אכפת ממך כמו בכל מקום
לא כזה אכפת לי
פשוט שמה אוזניות ומתנתקת, מתעסקת בעצמי
פשוט שמה אוזניות ומתנתקת, מתעסקת בעצמי
לא מביך רק מעצבן כי כל המכשירים תפוסים
לא
מרגיש קצת מוזר שמסתכלים עליי
מרים משקלים אבל לא מובך חלילה
כולם שם בשביל לשפר תצמם אין למה
מרגיש קצת מוזר שמסתכלים עליי
מרים משקלים אבל לא מובך חלילה
כולם שם בשביל לשפר תצמם אין למה
לפעמים כן
לי זה מביך
לא כי להם לא אכפת ממני וגם אם כן זה לא משנה מה הם חושבים
באותו הנושא: