5 תשובות
כן. למה לא?
לא מסורבל. נסיעה טובה(:
שואל השאלה:
זהו ש836 הוא באמת מעיק עליתי עליו והוא בכלל לטבריה כלומר צריך עוד אוטובוס עד לחוף שבצד השני אז בכלל לא שווה
אנונימי
לא שמעתי על הקו הזה אף פעם ידוע לי על 836 שכן מעיק קצת לעלות עליו