התחברות
הרשמה
אני היחידה בעולם שחושבת שאף שפיצי זה יפה?XD
27 בפברואר 2013, 21:09
אנשים
יופי
איפור
בגרות
לימודים
תסרוקות
3 תשובות
ממש לא אני חושבת שזה הכי יפה
ד
דני 3>
יש ויש..
T
The new Lion
זה לא יפה לכולם י
.
.????????
באותו הנושא:
אני היחידה שחושבת שסוי לונה זאת חרא של סדרה?
אני היחידה שחושבת שבלה חדיד בסדר?
אני היחידה שחושבת שצלקות לגברים בפנים זה מושלם?
אני היחידה שחושבת שלא מעריכים אותה כאן?
אני היחידה שחושבת שמאלומה לא חתיך?
אני היחידה שחושבת שהבנות כאן די נואשות?
אני היחידה שחושבת שאון רפאלי לא יפה?
אני היחידה שחושבת שסטטיק ובן אל מתלבשים ממש יפה?
תגידו, אני היחידה שחושבת שזאק אפרון מכוער תחת?
אני היחידה שחושבת שהשחקן שמשחק את הליצן מהסרט "IT" הורס ביופיו?
אני חייבת להגיד משהו לגבי דתיים, חייבת לדעת אם אני היחידה שחושבת ככה אשמח שתיכנסו