16 תשובות
יש לי כמה
אבל אני לא יודעת איך מעלים לפה
אבל אני לא יודעת איך מעלים לפה
שואל השאלה:
אתם יכולים לעלות את הציור לimgbb ואז להעתיק לפה את הקישור
אתם יכולים לעלות את הציור לimgbb ואז להעתיק לפה את הקישור
ציירתי את דיו מג'וג'ו יצא לי הכי יפה מהציורים שלי
הנה
1) ibb.co/hx4trkq
2) https://ibb.co/nykmrtw
3) https://ibb.co/0qysx5y
1) ibb.co/hx4trkq
2) https://ibb.co/nykmrtw
3) https://ibb.co/0qysx5y
הוא לא האהוב עליי, אבל ציירתי פעם את הידיים מהציור בריאת האדם וחשבתי שהם יצאו נחמד. אני לא מצליחה לחשוב על שום דבר אחר עכשיו.
קישור-
קישור-
שואל השאלה:
פסיכי^
אהבתי מאוד
פסיכי^
אהבתי מאוד
שואל השאלה:
oh my girl
אהבתי ממש את הציורים גם 3>
אתם ממש טובים
oh my girl
אהבתי ממש את הציורים גם 3>
אתם ממש טובים
תודה:)
תודה, גם את מעולה. אני רואה את הציורים שלך פה לפעמים.
שואל השאלה:
אפשר לראות?
אפשר לראות?
אני קצת בדילי עם התשובה הזו אבל ראיתי ממש רציתי לענות.
יש גם עסקו שמסביר על הציור (תרגמי בגוגל תרגום אז יש כמה טעויות פה ושם, תזרמי):
לפני מספר חודשים התחלתי לצפות ב-"criminal minds". "criminal minds" היא תוכנית טלוויזיה העוסקת בפרופילים וכיצד הם משתמשים בתובנות הפסיכולוגיות שלהם כדי לפתור חקירות רצח.
אחרי שצפיתי בתוכנית הזו במשך זמן מה הסתקרנתי לגבי הרוצח הסדרתי בחיים האמיתיים - מה הסיפור שלהם ומה השקפתם על החיים. אז התחלתי לצפות בסרטונים ביוטיוב על טד באנדי, hh הולמס, oj simpson ועוד רוצחים לכאורה.
כשצפיתי בסרטונים האלה ראיתי שהאנשים האלה לא בהכרח נראים כמו אנשים רעים, אז חשבתי לעצמי "איך זה יכול להיות? איך ייתכן שאנשים שהרגו מאות אנשים במהלך חייהם לא נראו מרושעים לחלוטין?!"
נזכרתי במשפט "העיניים הן החלון לנשמה", ואז עלה לי הרעיון לצייר עיניים של רוצחים.
החלטתי לצייר עיניים של שני רוצחים סדרתיים: של טד בנדי ושל hh holme. לשני הרוצחים לקח כל כך הרבה זמן להיתפס כי הם נראו כמו אנשים טובים ואמינים.
ציירתי גם את עיניו של oj simpson - אדם שהואשם בפשע של תשוקה למרות שהוא מעולם לא הורשע בפשע.
אחרי שציירתי את כל שלושת זוגות העיניים שמתי לב שאכן המראה של טד באנדי ושל hh הולמס נראים קר ומרוחקים, בניגוד לעיניים של oj simpson שנראו חמות וכואבות.
אבל זה פתוח לפרשנות.
אגב, אני רואה את היצירות שלך פה מלא ואת מוכשרת ברמות.
יש גם עסקו שמסביר על הציור (תרגמי בגוגל תרגום אז יש כמה טעויות פה ושם, תזרמי):
לפני מספר חודשים התחלתי לצפות ב-"criminal minds". "criminal minds" היא תוכנית טלוויזיה העוסקת בפרופילים וכיצד הם משתמשים בתובנות הפסיכולוגיות שלהם כדי לפתור חקירות רצח.
אחרי שצפיתי בתוכנית הזו במשך זמן מה הסתקרנתי לגבי הרוצח הסדרתי בחיים האמיתיים - מה הסיפור שלהם ומה השקפתם על החיים. אז התחלתי לצפות בסרטונים ביוטיוב על טד באנדי, hh הולמס, oj simpson ועוד רוצחים לכאורה.
כשצפיתי בסרטונים האלה ראיתי שהאנשים האלה לא בהכרח נראים כמו אנשים רעים, אז חשבתי לעצמי "איך זה יכול להיות? איך ייתכן שאנשים שהרגו מאות אנשים במהלך חייהם לא נראו מרושעים לחלוטין?!"
נזכרתי במשפט "העיניים הן החלון לנשמה", ואז עלה לי הרעיון לצייר עיניים של רוצחים.
החלטתי לצייר עיניים של שני רוצחים סדרתיים: של טד בנדי ושל hh holme. לשני הרוצחים לקח כל כך הרבה זמן להיתפס כי הם נראו כמו אנשים טובים ואמינים.
ציירתי גם את עיניו של oj simpson - אדם שהואשם בפשע של תשוקה למרות שהוא מעולם לא הורשע בפשע.
אחרי שציירתי את כל שלושת זוגות העיניים שמתי לב שאכן המראה של טד באנדי ושל hh הולמס נראים קר ומרוחקים, בניגוד לעיניים של oj simpson שנראו חמות וכואבות.
אבל זה פתוח לפרשנות.
אגב, אני רואה את היצירות שלך פה מלא ואת מוכשרת ברמות.
שילוב יצירת הצעקה עם סגנון ציורו של דאלי.
הציור היחיד שלי באקריליק שאהבתי ממש.
הציור היחיד שלי באקריליק שאהבתי ממש.
ציור של ג'ון לנון
הוא לא מיוחד, סתם עיפרון על דף, אבל הוא יצא מדויק וההבעה יצאה מדויקת ותמיד כיף לי להסתכל עליו
הוא לא מיוחד, סתם עיפרון על דף, אבל הוא יצא מדויק וההבעה יצאה מדויקת ותמיד כיף לי להסתכל עליו
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
^אדיר