6 תשובות
ללכת לפסיכיאטר?
ללכת לטיפול פסיכולוגי
מי הנחמד שיתן לי פרח?
לצאת מהבית למצוא עבודה להתחיל לעשות משהו עם עצמך לצאת עם חברות
היי,
קוראים לי רתם, אני תומכת בעמותת עלם ואנחנו מלווים בני נוער ברשת. קראתי את הפוסט שלך בו את פונה לעזרה בעקבות תחושות של דיכאון וחרדה שאת חווה אשר משפיעים מאוד על מצבך הנפשי. השיתוף והרצון לקבל עזרה מראים על כך שאת מעוניינת לשנות את המצב ולמצוא פיתרון, זה בטח לא היה קל ואני רוצה לחזק אותך על כך.
לא פשוט להתמודד לבדך ויכולות להיות סיבות שונות למה שאת מרגישה ודרכים שונות לקבל עזרה. אני כאן כדי להקשיב ולדבר ואני מזמינה אותך לכתוב לי כאן בהודעה פרטית, באינסטגרם/ טיקטוק nayadet.digital או במייל [email protected], כדי שביחד נוכל לנסות למצוא מה הכי נכון ומתאים עבורך.
מחכה להודעה,
רתם
קוראים לי רתם, אני תומכת בעמותת עלם ואנחנו מלווים בני נוער ברשת. קראתי את הפוסט שלך בו את פונה לעזרה בעקבות תחושות של דיכאון וחרדה שאת חווה אשר משפיעים מאוד על מצבך הנפשי. השיתוף והרצון לקבל עזרה מראים על כך שאת מעוניינת לשנות את המצב ולמצוא פיתרון, זה בטח לא היה קל ואני רוצה לחזק אותך על כך.
לא פשוט להתמודד לבדך ויכולות להיות סיבות שונות למה שאת מרגישה ודרכים שונות לקבל עזרה. אני כאן כדי להקשיב ולדבר ואני מזמינה אותך לכתוב לי כאן בהודעה פרטית, באינסטגרם/ טיקטוק nayadet.digital או במייל [email protected], כדי שביחד נוכל לנסות למצוא מה הכי נכון ומתאים עבורך.
מחכה להודעה,
רתם
היי יקרה,
לפעמים מספיקות לנו כמה מילים בודדות כדי להמחיש את הכאב שאנחנו מרגישים...כך גם יוצא מהשיתוף שלך..
כתבת משפט קצר, אבל ניכר כמה כאב.. אולי עצבות אולי תסכול את בטח מרגישה..
מתאר לעצמי כמה מעמיס וקשה זה עשוי להיות, לסחוב רגשות כאלה.. זה בטח גם נורא מבלבל להיות בסיטואציה כזו..
יקרה,
לפעמים במצבים כאלה כאשר אנחנו מוצפים נפשית והדברים סביבנו אולי מעורפלים ולא ברורים, נכון לנסות לדבר עם מישהו על התחושות שלנו.. לשתף.. טיפה לפרוק..
האם יש לך מישהו כזה שתוכלי לשתף, אולי חברה טובה, אולי אחד ההורים, או כל אדם אחר שאת סומכת עליו..
בנוסף אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת. לעמותה שלנו יש צ'אט אנונימי שזמין לכולם. אני רוצה להזמין אותך לשלוח לנו הודעה (אם תרצי כמובן..), בצ'אט ינסו כמה שרק יוכלו להיות בשבילך, לתמוך ולסייע כמה שרק יצליחו אל מול הקושי שאת חווה..
נשמח שתבואי
שלך,
מתנדב סהר.
לפעמים מספיקות לנו כמה מילים בודדות כדי להמחיש את הכאב שאנחנו מרגישים...כך גם יוצא מהשיתוף שלך..
כתבת משפט קצר, אבל ניכר כמה כאב.. אולי עצבות אולי תסכול את בטח מרגישה..
מתאר לעצמי כמה מעמיס וקשה זה עשוי להיות, לסחוב רגשות כאלה.. זה בטח גם נורא מבלבל להיות בסיטואציה כזו..
יקרה,
לפעמים במצבים כאלה כאשר אנחנו מוצפים נפשית והדברים סביבנו אולי מעורפלים ולא ברורים, נכון לנסות לדבר עם מישהו על התחושות שלנו.. לשתף.. טיפה לפרוק..
האם יש לך מישהו כזה שתוכלי לשתף, אולי חברה טובה, אולי אחד ההורים, או כל אדם אחר שאת סומכת עליו..
בנוסף אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדב בסה"ר - סיוע והקשבה ברשת. לעמותה שלנו יש צ'אט אנונימי שזמין לכולם. אני רוצה להזמין אותך לשלוח לנו הודעה (אם תרצי כמובן..), בצ'אט ינסו כמה שרק יוכלו להיות בשבילך, לתמוך ולסייע כמה שרק יצליחו אל מול הקושי שאת חווה..
נשמח שתבואי
שלך,
מתנדב סהר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: