3 תשובות
את יכולה לדבר איתה על זה ולהגיד לה שאת מרגישה שהיא ואת קצת מתרחקות,ולהגיד לה שאת בעד את הקשר שלהן אבל שאת מרגישה ששוכחים ממך קצת
אני בטוחה שהיא לגמרי תבין בתור חברה הכי טובה שלך;)
אני בטוחה שהיא לגמרי תבין בתור חברה הכי טובה שלך;)
שואל השאלה:
כן אבל מרגיש לי שלדבר על זה יגרום לעוד יותר מרחק אחת מהשנייה
כן אבל מרגיש לי שלדבר על זה יגרום לעוד יותר מרחק אחת מהשנייה
אנונימית
תכנית אין לך מה להפסיד
אם לא ננסה לעשות דברים לא נדע כלום
אם לא ננסה לעשות דברים לא נדע כלום
באותו הנושא: