10 תשובות
כן !
שואל השאלה:
אפשר להסתדר איתו מבחינת הגודל אבל?
שני חברים שלי הסתדרו איתו למשך הרבה מאוד זמן אז אני מניח שכן.
שואל השאלה:
אוקיי תודה!
יותר טוב ה72 לדעתי
תראה, באופן כללי הוא טלפון מאוד טוב.
קודם שאתה יכול לקנות את הa53 אבל
במחירים של סדרת האיי אפשר למצוא טלפונים אחרים טובים יותר
חוץ מעמידות למים ברמה גבוהה (אם זה חשוב לך)
אני הייתי הולך על הrealme 9pro+
או על הgt master edition
שואל השאלה:
לא גדול מדי?
לא. לגלקסי a יש המון בעיות.