3 תשובות
אבוגוש זה לא ירושלים אבל זה צמוד
יש מסעדה לבנונית (וטבעונית, אבל האוכל עדיין טעים) בשוק.
יש לי מסעדה גרוזינית ממש ממש טעימה אם זה מעניין אותך לול