3 תשובות
אבוגוש זה לא ירושלים אבל זה צמוד
יש מסעדה לבנונית (וטבעונית, אבל האוכל עדיין טעים) בשוק.
יש לי מסעדה גרוזינית ממש ממש טעימה אם זה מעניין אותך לול
באותו הנושא: