19 תשובות
הנה משפט יפה:
.freedom of choice is a right, not a privilege
.freedom of choice is a right, not a privilege
i want freedom
mar mita
זה מעניין לי את הביצה אם דיווחת או לא
לא טוב לך פה מוזמן ללכת לעזה יקבלו אותך שם טוב טוב
זה מעניין לי את הביצה אם דיווחת או לא
לא טוב לך פה מוזמן ללכת לעזה יקבלו אותך שם טוב טוב
אנונימי
free free
תמשיך אותי
תמשיך אותי
שוב אתה מקלל... דיווחתי
אז אני אשלים את עצמי
palestine!
palestine!
אוי לא רק אל תדווח עליי
אנונימי
כמו שאמרתי מקודם לא טוב לך פה לך לעזה
אנונימי
עזה יותר טוב מאשר המדינה הציונית
לרעה?
הוא קילל אותי, דיווחתי.
מה רע בזה?
הוא קילל אותי, דיווחתי.
מה רע בזה?
אם בעזה יותר טוב מהמדינה הציונית למה אתה יושב במדינה הציונית וכותב עליה דברים בסטיפס במקום לעבור לעזה
אנונימי
הלוואי ואמן בשם ה' שאני אעבור כבר לעזה..
אז קח את הדברים שלך לך לרצועת עזה ותעבור
אנונימי
מה עזה ? אתה יודע שאם היית גדל בעזה כנראה שלא היית יודע לדבר עברית ? ואתה יודע שבעזה היו לך חיים קשים כי הם שונאים להטב
אנונימי
אני לא להטב אבל
אתה יהודי זה מספיק טוב בשביל שיהרגו אותך או יחטפו אותך
אנונימי
יאללה שכנעת אותי
אל אל ישראל!
אל אל ישראל!
^^ אבל הם גם שונאים אנשים שהם תומכים בלהטב וגם לא מדברים שם עברית
אנונימי
לי נראה שאתה חלק מלהטב כי ההתנהגות שלך ממש בוטה
באותו הנושא: