8 תשובות
דגל אדום
הגיוני לגמרי. למה הוא לא מוחק? דגל אדום.
כן זה קצת דגל אדום
דברי איתו על זה
דברי איתו על זה
שואל השאלה:
הפ נפרדו ביפה לכאורה
אין ביניהם טינה או משהו
אבל היא מנסה לפעמים לדבר איתו
הייתם מוחקים תמונות של האקסים שלכם מהגלריה או שומרים? אם אתם מתחילים קשר חדש
הפ נפרדו ביפה לכאורה
אין ביניהם טינה או משהו
אבל היא מנסה לפעמים לדבר איתו
הייתם מוחקים תמונות של האקסים שלכם מהגלריה או שומרים? אם אתם מתחילים קשר חדש
אנונימית
דברי איתו על זה בהולל אבל
דגל אדום! נשמע כמו גבר אלים.
אנונימית
שואל השאלה:
אגיד דוגרי מרגיש לי רע שכל הגלריה שלו עדיין מלאים בתמונות שלו ושלה, למה שלא תמחק?
הוא גם לפעמים מזכיר אותה הרבה ולפעמים יוצר השוואה ביני לבינה.
מרגישה ככ רע על זה, יכול להיות שעמוק בפנים הוא לא התגבר?
אגיד דוגרי מרגיש לי רע שכל הגלריה שלו עדיין מלאים בתמונות שלו ושלה, למה שלא תמחק?
הוא גם לפעמים מזכיר אותה הרבה ולפעמים יוצר השוואה ביני לבינה.
מרגישה ככ רע על זה, יכול להיות שעמוק בפנים הוא לא התגבר?
אנונימית
קו אדום.
אנונימית
באותו הנושא: