5 תשובות
אולי היא שינתה את דעתה?.. לא יודעת ת'אמת..
פשוט אל תטריד את עצמך בזה יותר מידי אם היא תירצה היא תכתוב ותראה לך שהיא מעוניינת..
פשוט אל תטריד את עצמך בזה יותר מידי אם היא תירצה היא תכתוב ותראה לך שהיא מעוניינת..
היא כנראה כבר פחות מעוניינת
אולי היא פשוט לא מבינה כל כך במערכת יחסים.... כניראה הלכה לשאול מישהו שלא מתמחה במערכת יחסים ואמרו לה לשחק אותה קשה להשגה......
פשוט קח אותה לשיחה רצינית ותגיד לה שזה מפריע לך. שהיא לא אמורה לענות לך כל שניה וחצי אבל שתענה ותתיחס להודעות
יכול להיות שסתם יש לה איזה עניין שהיא לא יכולה לדבר יותר מידי (כמו תקופת מבחנים או לא יודעת מה...)
פשוט קח אותה לשיחה רצינית ותגיד לה שזה מפריע לך. שהיא לא אמורה לענות לך כל שניה וחצי אבל שתענה ותתיחס להודעות
יכול להיות שסתם יש לה איזה עניין שהיא לא יכולה לדבר יותר מידי (כמו תקופת מבחנים או לא יודעת מה...)
שואל השאלה:
כן בתכלס הכי טוב זה פשוט לדבר על זה, אני אשאל אותה מחר..
כן בתכלס הכי טוב זה פשוט לדבר על זה, אני אשאל אותה מחר..
אנונימי
בהצלחה:)